کد خبر 1273183
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
واکسن نمایه واکسن کودکان واکسن نوجوانان واکسیناسیون

استاندار تهران از آغاز واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در استان تهران از سه شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بند پی، استاندار تهران در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز به صورت فوق العاده برگزار شد، اظهار داشت: ظرف دو هفته اخیر این آمادگی از سوی استانداری تهران و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران اعلام شد که می‌توانیم تمهیداتی را اتخاذ کنیم که میزان واکسیناسیون و مراکز تجمیعی را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۲۴ شهریور ماه معاونت بهداشتی وزارت کشور نامه‌ای در هفت بند به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ کرد که براساس آن مراکز تجمیعی و تیم‌های واکسیناتور افزایش یابند و مراکز نیز به صورت شبانه روزی فعالیت کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: این اقدامات در راستای این بود که سرعت واکسیناسیون برای افراد بالای ۱۸ سال بیشتر شود و ظرف یک یا دو هفته این کار به پایان برسد.

محسنی بندپی گفت: در جلسه امروز از همه فرمانداری‌ها گزارش میزان ظرفیت و تعداد تزریق واکسن دریافت شد و همه شهرستان‌ها اعلام آمادگی کردند که تمام اقدامات برای سرعت بخشی به واکسیناسیون انجام می‌ دهند.

وی تاکید کرد: از روز سه شنبه و ظرف ۱۰ روز که این اقدامات شروع خواهد شد، همه افراد هدف، دز اول واکسن را دریافت می‌کنند؛ روز گذشته نیز ۲۵۵ هزار دز واکسن در تهران تزریق شد و قطعا تزریق دز اول و دوم به موازات هم انجام می شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیون و ۶۸۲ هزار نفر جمعیت بالای ۱۸ سال در استان داریم و ما از وزارت بهداشت تقاضا داریم که ثبت نام از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شود، همچنین شرکت‌هایی مثل ایران‌خودرو و سایپا اعلام آمادگی کردند که روزانه ۱۰ هزار واکسن به افرادی غیر از جامعه هدف خودشان واکسن تزریق کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 2
    دیشب رفتم اتوبان کردستان زدم. یه مرکز شبانه روزیه. واکسن اماراتی به ما زدن قرار بود بشیم قطب تولید واکسن ولی الان داریم از امارات واکسن وارد میکنیم.فقط یه بحثی که هست و من نمیفهمم اینه که نمیدونم چه اصراری داشتن که تن کادر درمان لباس سپاه کنن.
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 2
      اولا یه جوری میگی واکسن اماراتی انگار واقعا خودشون میسازن بابا اینا لباساشونم ساخت خودشون نیست بعد تو میگی واکسن اماراتی؟ شما دیگه خیلی خوبی... ثانیا رکورد تزریق واکسن در سطح جهان زده شد... به کوری چشم بعضیا بعدشم ایران هفت تا واکسن ساخته جهت سوخته شدن شما در مورد موضوع آخر هم اولا فهم شما در حد این موضوعات نیست دوما اگه سپاه نبود الان تو باید مشغول لیسیدن کفش آمریکاییا بودی
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 0
      واکسن اماراتی؟؟!!!!
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 2
      این همه دروغ شاخدار گفتی حتی یک لحظه هم تردید نکردی که ممکنه تو را احمق فرض کنند؟!
    • NL ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      3 0
      دقیقا چه دروغی ؟ مرکز شبانه روزی تو اتوبان کردستان از 8 صبح تا 4 صبح فعاله و به تمام بالای 18 ساله ها واکسن میزنه. واکسن هاشون هم سلخت اماراته اسمشونم hayat vax هست. این که قرار بود قطب واکسن بشیم هم که تو خبرا هست و این که از امارات واکسن وارد میکنیم هم که توضیح دادن سینوفارم اماراتیه به اسم حیاط وکس.اینم که لباس سپاه تنشون کرده بودن هم خودت زحمت بکش برو ببین. دروغ کجا بود برادر من توهم داریا
  • RU ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 4
    دولت رییسی عرضه ندارد قیمت تخم مرغ و رب و لبنیات رو کنترل کند.واقعا از دولت روحانی هم فاجعه تر است.قیمت همه کالا های اساسی تو یک ماه اخیر چند ده درصد افزایش داشته و همش تقصیر دولت جدید است
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 2
      پیغام از آلبانی یا جای دیگه مخابره میشه؟!
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 2
    واقعا واکسن مزخرف است مادرم هر ۲دوز واکسن کرونا زده اواسط مرداد الآن کرونا گرفتش ازمایش مثبت شده اصلا غذا نمیخوره بدن درد وسردرد وتب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس