کد خبر 1273206
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
بزیک: پرسپولیس مقابل الهلال یک امتیاز مثبت خواهد داشت/ مگر فدراسیون فوتبال در CAS پرونده ندارد؟

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: فدراسیون ایران در فیفا و دادگاه CAS پرونده دارد اما تیم ملی بزرگسالان و امید از مربیان خارجی استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، ادموند بزیک در ارتباط با قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و تقابل پرسپولیس با الهلال، گفت: این یک قرعه سخت برای پرسپولیس است ولی این تیم تجربه کافی در آسیا دارد و انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس می‌تواند برای این تیم یک امتیاز مثبت باشد.

وی افزود: بدشانسی پرسپولیس این است که مدت‌هاست به عنوان میزبان بازی نمی‌کند و این کار را سخت‌تر خواهد کرد. وقتی ما نمی‌توانیم میزبانی بگیریم یعنی در روابط ضعف داریم و این اصلاً خوب نیست. با توجه به اینکه الهلال میزبان است، پرسپولیس کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت و امیدوارم با شکست دادن این تیم به مرحله بعد برود.

بیشتر بخوانید:

حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا؟/ صعود مستقیم پرسپولیس یا دربی آسیایی؟

مهاجم پیشین پرسپولیس با اشاره به این موضوع که فدراسیون اجازه جذب بازیکن خارجی را به پرسپولیس نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا قوانین در فوتبال ایران سلیقه‌ای است و شما می‌بینید که تیم‌های دیگر می‌توانند از بازیکن یا مربی خارجی استفاده کنند ولی پرسپولیس اجازه جذب بازیکنان خارجی را ندارد. فدراسیون ایران هم در فیفا و دادگاه CAS پرونده دارد ولی شما می‌بینید که تیم ملی بزرگسالان یا تیم امید هم مربیان خارجی دارند.

بزیک گفت: استقلال و سپاهان هم می‌توانند از بازیکن و مربی خارجی استفاده کنند اما پرسپولیس از این موضوع محروم است. این در حالی است که ما نباید سلیقه‌ای برخورد کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    8 2
    قانون جذب خارجي رو طوري نوشتند كه فقط مشمول حال پرسپوليس شود.شرم بر شما نظر تنگها.پرسپوليس مال ايرانه خجالت بكشيد
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      1 1
      و همین تیم پرسپولیس هم هست که هرسال فینالیست آسیا میشه و قهرمان ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس