دلایل زیادی وجود دارد که شما باید به سمت آموزش فتوشاپ بروید. اگر در زمینه‌های طراحی گرافیکی، طراحی وب یا تجربه کاربری کار می‌کنید، یادگیری فتوشاپ برای شما ضروری خواهد بود. با این حال، فتوشاپ تنها برای این زمینه‌ها نبوده و گستردگی آن آن‌قدر زیاد است که استفاده‌های زیادی تقریبا در هر جای تکنولوژی می‌تواند داشته باشد. حتی فارغ از زمینه‌های کاری، شما در ادیت عکس و روتوش پرتره تصاویر خود در زمینه‌های شخصی هم می‌توانید از فتوشاپ استفاده کرده و کار خود را ساده‌تر کنید. فتوشاپ نقش بزرگی در بازاریابی هم ایفا می‌کند و یادگیری و تسلط در آن، می‌تواند تا حد زیادی به نفع شما باشد.

برای اینکه بتوانید بروشور، خبرنامه ایمیل یا هر طرح دیگری را ایجاد کنید، باید از مهارت خود در فتوشاپ استفاده کرده و به روتوش و بهینه‌سازی تصاویر خود بپردازید. کسب مهارت در فتوشاپ به شما کمک می‌کند که از یک مبتدی صرف خارج شده و تجربیات بیشتری در این راستا کسب کنید. با آموزش فتوشاپ فوتوفن که توسط کافه آرتک در اختیار شما قرار می‌گیرد، بدون نیاز به داشتن دانش قبلی،‌ می‌توانید با نرم‌افزار فتوشاپ آشنا شده و مهارت‌های جالبی در این زمینه کسب کنید. فتوشاپ در پیدا کردن شغل به شما کمک خواهد کرد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35491312/image_5ceb2e759100309ee44dc20f3da7e1f291806e39.jpg

کاریابی از طریق آموزش فتوشاپ حرفه‌ای

اگر جزو نیروهای تازه وارد هستید، می‌توانید مهارت‌های خود را در فتوشاپ توسعه داده و از آن در پیدا کردن کارهای بهتر استفاده کنید. بسیاری از مشاغل، نیاز به مهارت فتوشاپ دارند و این امر، به‌ویژه در کارهای طراحی مانند طراحی گرافیک،‌طراحی وب یا طراحی رابط کاربری صادق‌ است. کارهای مهمی در بازاریابی و تبلیغات هم وجود دارند که از مهارت فتوشاپ استفاده کرده و می‌توانند با یادگیری و آموزش فتوشاپ، به‌طور موثری از آن‌ها استفاده کنید. در یک بازار کار رقابتی، شما می‌توانید از تسلط خود در فتوشاپ استفاده کرده و از دیگر متقاضیان کار متمایز شوید. این تمایز کمک می‌کند که شانس بیشتری برای استخدام در شرکت‌های بزرگ‌تر داشته باشید.

اگر قبلا شغلی داشته‌اید، اضافه کردن فتوشاپ به مجموعه مهارت‌های خود، می‌تواند شما را به یک کارمند باارزش تبدیل کند. این مهارت به شما کمک می‌کند که پروژه‌های اضافی برداشته و فرصت‌های بیشتری برای پیشرفت یا توانایی انجام کار روی مجموعه‌های بزرگ‌تر را داشته باشید. می‌توانید به تنوع کاری در شرکت دست پیدا کرده و روی سایت‌ها و همچنین پروژه‌های بازاریابی کار کنید. حتی می‌توانید در طراحی محصول به شرکت کمک کرده و نقش مهمی در بسیاری از موقعیت‌ها داشته باشید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35491312/image_de017313f30a0bf483f037e5dfe789ad8f0f9494.jpg

کسب درآمد سرشار از طریق آموزش فتوشاپ

هنگامی که بتوانید به تسلط صد در صدی در فتوشاپ دست پیدا کنید، راه‌های کسب درآمد متنوعی به روی شما گشوده خواهد شد. فرصت‌های شغلی در بازار کار آزاد فراهم شده و به‌طور مثال، می‌توانید با روتوش تصاویر در فتوشاپ، حقوق خوبی همراه با مزایای آن نصیب شما خواهد شد. یادگیری مهارت‌های مرتبط و کار در زمینه‌های طراحی گرافیک، طراحی وب و طراحی UX هم سبب می‌شود که کسب درآمد شما بیشتر شده و بتوانید در چندین حوزه به‌صورت همزمان کار کنید.

یادگیری فتوشاپ می‌تواند یکی از کارهای سرگرم‌کننده نیز تلقی شود. در کنار افزایش موقعیت‌های شغلی با آموزش فتوشاپ، کافه آرتک این امکان را نیز فراهم کرده است که مباحث دوره،‌ تنها در حوزه کاری نبوده و جنبی شخصی‌تری هم پیدا کند. از طریق روتوش و ویرایش تصاویر، می‌توانید ترکیبات بهتری با اضافه کردن متن و شکلک به تصاویر خود کسب کرده و در برخی از موارد، گیف‌های خنده‌داری نیز با کمک عکس‌های خود ایجاد کنید. همین موضوع سبب می‌شود که آلبوم خانوادگی خود را تکمیل کرده و می‌توانید ایرادات و اصلاحاتی نیز روی عکس‌های قدیمی خود انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند که حس خوبی از مهارت خود در فتوشاپ داشته باشید و داوطلبانه به دوست و آشنای خود نیز در ادیت تصاویرشان کمک کنید.

فعالیت بهتر در شبکه‌های اجتماعی با آموزش فتوشاپ

یکی از جنبه‌های مهم و کاربردی که نرم‌افزار فتوشاپ می‌تواند برای شما داشته باشد، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است. پلتفرمی مانند اینستاگرامی که چنین محبوبیتی دست پیدا کرده است، تمرکز زیادی روی عکس و فیلم داشته و شما می‌توانید با کسب مهارت و تسلط در آموزش فتوشاپ، به جاهای خوبی در این شبکه‌ها دست پیدا کنید. برای اینکه بازدیدکننده‌های بیشتری پیدا کنید، باید با طراحی و ایجاد تصاویر خلاقانه آشنا شده و بتوانید مهارت‌های خود را نشان دهید.

طراحی و ادیت بهتر تصاویر، کمک می‌کند که نمایش جذاب‌تری از آن‌ها داشته و فالوورهای بیشتری کسب کنید. جذب مخاطب، به‌معنای امکان بازاریابی و تبلیغات بیشتر است و می‌توانید از این طریق نیز درآمدزایی کنید. کافه آرتک به این موضوع مهم توجه داشته و در آموزش فتوشاپ فوتوفن خود، امکان یادگیری رشد و توسعه اینستاگرام را از طریق فتوشاپ فراهم کرده است. شما با کسب تسلط در فتوشاپ، می‌توانید سخت‌ترین ادیت‌ّها را روی تصاویر خود اعمال کرده و حتی پیشرفت‌هایی نیز در حوزه ویدیویی داشته باشید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35491312/image_2244388e13215e2df355a2eb9ac91fd69c3046ab.jpg

استفاده از مهارت فتوشاپ در حوزه عکس‌برداری حرفه‌ای

هرچه‌قدر هم که دوربین خفن و گران‌قیمتی داشته باشید، بعد از عکس‌برداری، مرحله مهمی به‌نام ادیت تصاویر وجود دارد. عکس‌برداری از طبیعت، انسان یا موضوعات مختلف، نیاز به شیوه‌های خاصی از ادیت دارد تا بتوانید کیفیت و و تاثیرگذاری آن را بالا برده و یک خروجی مناسب برای ارائه به مشتری یا اشتراک در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید. ادیت بهتر چنین تصاویری به شما کمک می‌کند که عکاس بهتری از خود ساخته و مهارت خود را به همگان نشان دهید. گفتنی است که یک ادیت عالی روی عکس، می‌تواند کیفیت پایین دوربین شما را نیز بپوشاند.

شما با یک دوربین ارزان‌تر، می‌توانید عکس‌هایی گرفته و آن‌ها را ادیت کنید که کیفیت بالاتری نسبت به دوربین‌های گران‌تر خواهند داشت. رسیدن به چنین موقعیتی، یک لازمه اساسی دارد و آن‌هم، کسب تسلط کامل در فتوشاپ است. از طریق آموزش فتوشاپ صفر تا صد که کافه آرتک آن را در اختیار هنرجویان خود قرار می‌ٔدهد، می‌توانید به چنین تسلطی دست پیدا کرده و از این طریق نیز یک کسب درآمد عالی داشته باشید. کافی است که با مباحث ویژه این دوره آموزشی همراه شده و در کمترین زمان ممکن، تسلط کافی به تمامی موضوعات را داشته باشید. همه مطالب طی ویدیوهای آموزشی کوتاه در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با حوصله بالا آن‌ها را تماشا کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس