کد خبر 1273960
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۸

امروز سهامداران شرکت‌های لنت ترمز ایران، صنایع جوشکاب یزد و موتورسازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مجتمع جهان فولاد سیرجان و توکا رنگ فولاد سپاهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۹هزار و ۷۴۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۰هزار و ۴۸۴واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۲۱۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۳۹۵میلیارد تومان در بیش از ۶۷۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لنت ترمز ایران، صنایع جوشکاب یزد و موتورسازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های فرآوری معدنی اپال کانی پارس، معدنی دماوند و بانک کارآفرین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳ میلیارد و ۱۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴هزار و ۲۴۷میلیارد تومان در ۵۳۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۲۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۱۴۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مجتمع جهان فولاد سیرجان، بیمه اتکایی ایرانیان و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع غذایی مینو شرق، ریل سیر کوثر و تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس