سایت فروشگاهی کالا118 یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه فروش تجهیزات سرویس حمام و آشپزخانه است.

این فروشگاه با داشتن نماد اعتماد از سازمان صنعت و معدن و سرویس پرداخت درب منزل یکی از امن ترین سایت های فروشگاهی در زمینه خرید جکوزی خانگی ، وان حمام و سایر لوازم سرویس بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه است.

شما می توانید با چند کلیک ساده در سایت کالا118 محصولات متنوع و زیبا را متناسب با دکوراسیون منزل خود تهیه کنید. یکی دیگر از مزیت های خرید از سایت kala118 تضمین بهترین قیمت همراه با تضمبن اصالت کالا است جالب است بدانید تخفیف های کالا118 به صورت دوره ای و چند روز یکبار برای اکثر محصولات می باشد و در بیشتر اوقات حتی بعضی از محصولات زیر قیمت کارخانه به فروش می رسد.

مرکز فروش تخصصی انواع جکوزی خانگی و  وان حمام سایت کالا118

کالا118 نمایندگی رسمی فروش انواع برند های وان جکوزی خانگی

کالا 118 به عنوان بزرگترین فروشگاه تحصصی در زمینه فروش انواع وان حمام ، جکوزی خانگی می باشد.  این فروشگاه با توجه به اینکه در اکثر شهرهای کشور نمایندگی نصب و اجرا ی وان جکوزی دارد با تواجه به این پشتوانه عظیم توانسته است به عنوان نمایندگی تمامی برند های تولیدی جکوزی خانگی در ایران  بخش بزرگی از فروش مستقیم از کارخانه را داشته باشد.  

معرفی برند های برتر تولید کننده  وان جکوزی در ایران

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید کالا118 به عنوان نمایندگی رسمی برند های برتر تولید کننده وان جکوزی در کشور می باشد اگر بخواهیم چند برند برتر کشور را نام ببریم باید از برند های شاینی – باداب- تنسر – ریتون – پرشین استاندارد- آرکار- فارس وان – آرال –لادر – ترموزا – ساحل وان و... نام برد. این برند ها هر کدام دارای کارخانه های بزرگ تولید کننده وان جکوزی ، دوردوشی حمام، زیر دوشی و کابین دوش می باشند و دارای بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد می باشند.

مرکز فروش تخصصی انواع جکوزی خانگی و  وان حمام سایت کالا118چرا بهتر است  وان جکوزی خانگی را از  kala118  خرید کنیم ؟؟

خرید مستقیم جکوزی خانگی از کارخانه  یکی از دلایل اصلی است که شما را تشویق به خرید از فروشگاه اینترنتی کالا118 می کند . با توجه به اینکه سایت kala118.com  به عنوان نمایندگی رسمی اکثر برند های تولید کننده وان جکوزی است برای همین شما با ورود به این سایت می توانید چندین برند را با هم از لحاظ عکس و قیمت مقایسه کنید و سپس بهترین جکوزی خانکی و یا بهترین مدل وان حمام را خرید کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی دیگر از دلایل اصلی خرید از این سایت می باشد شما مطمئن هستید که گارانتی جکوزی شما معتبر بوده و جکوزی خریداری شده از لحاط لوازم برقی 2 سال تمام و از لحاط بدنه و شاسی 5 سال تمام شامل گارانتی است و 10 سال نیز خدمات پس از فروش برای جکوزی آپارتمانی شما شامل خواهد شد.

مشاوره رایگان خرید وان جکوزی در کالا118

شما می توانید قبل از خرید وان جکوزی خانگی یا حتی بل از خرید وان حمام از کالا118 با شماره 09194109168 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید کارشناسان این سایت با نهایت حوصله و اخلاق خوب به تمامی سوالات شما به بهترین شکل ممکن جواب می دهند و در صورت نیاز برای بازدید محل نصب جکوزی کارشناس برای شما می فرستند  حتی برای مشتریانی که خارج از تهران باشند به صورت تصویری در واتس آپ کارای پشتیبانی و  کارشناسی محل نصب جکوزی و وان حمام انجام داده می شود و به معنی واقعی هر انچه از یک پشتبانی انتظار دارید توسط مجموعه کالا118 انجام می شود.

خدمات نصب وان جکوزی خانگی کالا118 اکثر شهر های کشور

علاوه بر مشاوره قبل از خرید وان حمام و جکوزی خانگی، کالا118 خدمات پس از خرید شامل نصب و تعمیرات و جابجایی، را نیز برای مشتریان خود انجام می دهد. شما می توانید پس از خرید و ارسال جکوزی  کارشناسان سایت  با شما تماس می گیرند و نصاب را برای نصب هماهنگ می کنند .

کالا118 نمایندگی رسمی کارخانه های تولید وان جکوزی های خانگی

طبق اعلام کارخانه نوید آینده صاحب برند وان جکوزی شاینی تنها سایت اینترنتی که نمایندگی رسمی آن کارخانه را دارد سایت kala118.com  می باشد و تمامی جکوزی ها و وان های حمام و ... که از این سایت خرید می شود شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد  این گفته برای کارخانه های باداب و تنسر و بقیه برند های معتبر تولید کننده جکوزی را دارید را نیز شامل می شود. پس در صورتی که قصد خرید حمامی ساده بدون جکوزی و یا وان جکوزی دار خانگی را دارید به شما کالا118 را پیشنهاد می دهیم.

انواع تخفیفات برای خریداران وان جکوزی خانگی در کالا118

قیمت وان جکوزی ها و قیمت وان حمام در کالا118 به جرات می توان گفت بهترین قیمت در بین تمامی فروشگاه ها می باشد کالا118 با رعایت قیمت کارخانه به شما این اطمینان را می دهد که با خرید از این فروشگاه مستقیم از کارخانه و بدون واسطه خرید می کنید و هزینه های اضافی حذف شده است و بیشترین تخفیف را موقع خرید برای سفارش شما اعمال می شود.

تخفیف ویژه وان جکوزی برای خرید پروژه ای و همکاری در کالا118

اگر شما قصد خرید وان جکوزی برای پروژه خاصی هستید که بیش از 3 تا جکوزی لازم دارید می توانید در پشتبانی و یا به کارشناسان سایت کالا118 این مورد را اشاره کنید تا سفارش شما با بیشترین تخفیف فاکتور شود. لازم به ذکر است همکار های محترم از  سراسر کشور که داری فروشگاه فیزیکی می باشند می توانند موقع خرید با ارسال کارت ویزیت فروشگاه خود به شماره واتس آپ 09194109168 از قیمت همکاری بهره مند شوند.

مرکز فروش تخصصی انواع جکوزی خانگی و  وان حمام سایت کالا118

 جشنواره فروش وان جکوزی خانگی در کالا118

در سایت اینترنتی کالا118 به خاطر مناسبت ها،  جشنواره های خرید وان جکوزی با درصد تخفیف باور نکردنی داده می شود فقط کافی است شما صفحه اینستاگرام کالا118 به ادرس @kala118com را فالو داشته باشید تا از تخفیفات نفر اول خبر دار شوید.

وان جکوزی خود را به صورت سفارشی از کالا118 خرید کنید

شما می توانید جکوزی خانگی خود را با انواع آپشن سفارشی از کالا118 سفارش بدید با تواجه به اینکه کالا 118 نمایندگی رسمی کارخانه های تولیدی وان جکوزی را دارد و بدون واسطه شما با کارخانه ارتباط دارید برای همین می توانید هر ـپشنی که نیاز دارد برای سفارش جکوزی و وان حمام خود اضافی و یا حذف کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس