کد خبر 1274585
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
واکنش مدافع منچستر به احتمال خروج پوگبا

مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد درباره احتمال همبازی فرانسوی خود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، پل پوگبا از مرداد ماه سال ۱۳۹۵ با قراردادی ۵ ساله راهی منچستریونایتد شد. قرارداد این بازیکن در انتهای فصل به پایان می‌رسد و گمانهزنی‌ها درباره خروج وی از منچستر زیاد است.

در همین رابطه رایولا ایجنت ستاره فرانسوی اظهار داشت: شاید پوگبل به یونتوس بازگردد. البته درباره تمدید قرارداد با منچستریونایتد هم مذاکره خواهیم کرد.

انتشار این اخبار در میان بازیکنان منچستر واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. رسمی‌ترین موضع را واران دیگر بازیکن فرانسوی شیاطین سرخ داشته است. او پیرامون جدایی پوگبا از منچستر اعلام کرد: ماندن یا نماندن پوگبا به تصمیم خودش بستگی دارد، اما دوست دارم و می‌خواهم که سال‌های بیشتری در منچستر بماند. پوگبا بازیکنی فوق العاده است و بدون هیچ تردیدی دوست دارم که تمدید کند. باپوگبا در تیم ملی روزهای بسیار خوبی داشته‌ایم و در جریان یورو ۲۰۲۰ با او در مورد منچستریونایتد صحبت کردم. اینطور نبود که او اصرار کند به یونایتد ملحق شوم؛ اما در مورد فضای تیم و مسائل دیگر اطلاعات بسیار خوبی به من داد که در تصمیم نهایی‌ام خیلی تاثیرگذار بود. برایم مهم بود که نظر کسی که بازیکن خود منچستر است را جویا شوم و چه کسی بهتر از پوگبا.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس