کد خبر 1274848
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

ما در سبدگردان هدف چه کاری برای شما انجام میدهیم؟

شما در شرکت سبد گردان هدف، که جزو با سابقه ترین سبدگردان های کشور است با پیشنهاد های سرمایه گذاری متنوعی رو به رو می شوید که با در نظر گرفتن همه سلایق و ریسک پذیری های مختلف طراحی شده است . اگر به دنبال سرمایه گذاری پر سود و مطمئن هستید همین حالا با ما تماس بگیرید.

سبدگردان هدف متخصص مدیریت دارایی شما

سبدگردان هدف، متخصص مدیریت دارایی

شرکت سبدگردان هدف پیشتاز تنوع خدمات با انواع حساب های سبد سرمایه گذاری اختصاصی در تمامی سطوح ریسک و بهره گیری از نیرو های خبره بازار سرمایه در حوزه تحلیل تخصصی صنایع مختلف بورسی و مدیریت حرفه ای و هوشمند سبد های سرمایه گذاری.

با شبکه گسترده ای از شعبات و نمایندگان در سراسر کشور.

· بیش از 30 شعبه فعال تجاری در کشور

· صد ها مشاور سرمایه گذاری در بورس

· دارای شبکه تحلیل جامع

مجموعه سبدگردان هدف خود را خدمتگزار واقعی مردم می داند، چراکه مدیریت دارایی و سرمایه خود را به ما سپرده و این امر هرچه بیشتر ما را موظف به تامین امنیت، ثبات و افزایش سرمایه آنها می نماید. ما طی مدت 4 سال موفق به رشد 2468 درصدی سرمایه در سبد ریسک متوسط و همچنین رشد 3819 درصدی سرمایه در سبد ریسک بالا شده ایم، که این امر نمایانگر اعتماد مردم عزیز به مجموعه هدف در توانایی مدیریت سرمایه است و موجبات خرسندی، افتخار و اقتدار ما را فراهم ساخته. می توانید جهت دریافت مدراک اقدام کنید.

سبدگردانی چیست؟

بطور خلاصه میتوان گفت سبدگردانی چیدمان صحیح دارایی‌ها در قالب یک سبد مشخص می باشد که میزان و مقدار هر کدام از دارایی‌ها و زمان خرید و فروش آنها به دقت تعیین می‌شود.

سبدگردانی فرآیندی است که طی آن افراد با اطلاعات کافی در این زمینه، در امر سرمایه‌گذاری بر اساس خصوصیات، سطح ریسک‌پذیری و سرمایه هر شخص سرمایه‌گذار، سبدی مناسب او تشکیل می دهد و به صورت مداوم بر آن نظارت و مدیریت می‌کند.

انجام هرگونه سرمایه گذاری توسط سبدگردان مانند تصمیم به خرید ، فروش یا نگهداری اوراق بهادار یا افتتاح سپرده های بانکی که به نام شخص سرمایه گذار ، از سبد اختصاصی او برای کسب سود انجام می شود ، سبدگردانی گفته می شود.

سازمان بورس برای کسانی که شرایط موفقیت در ورود مستقیم به بازار سرمایه را ندارند تدابیری اندیشیده است تا بتوانند وارد بازار سرمایه شوند. به این ترتیب که با صدور مجوز برای شرکت هایی با نام سبدگردان شرایط سرمایه گذاری در بازار بورس را برای این افراد فراهم کرده است.

مهم ترین ویژگی و مزیت سبدگردانی

با توجه به مواردی که بیان شد استفاده از سبدگردانی فوایدی را به همراه دارد شما می توانید با کمک گرفتن از تحلیل گران حرفه ای در شرکت های سبدگردانی از مزایای آن بهره مند شوید که مهمترین این مزایا شامل موارد زیر می شوند :

با سرمایه گذاری از طریق شرکت های سبدگردان به میزان صندوق ریسک کرده ولی سود بیشتری به دست می آورید.

از تجربیات و تخصص کارشناسانی که در سرمایه گذاری حرفه ای و توانمند هستند استفاده می کنید.

-با سبدگردانی شما از سود و زیان و تحلیل صورت های مالی شرکت که در بازار اوراق بهادار فعالیت می کنند مطلع می شوید.

با مطالعه مطالب فوق با مفهوم سبدگردانی و سبدگردان آشنا شدید در این بخش از مقاله به معرفی یک شرکت سبدگردان حرفه ای و حداقل مبلغ سرمایه گذاری در سبدگردان هدف می پردازیم.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در انواع سبدهای شرکت سبدگردان هدف تا این تاریخ ۵۰ میلیون تومان می باشد که برای اطلاع از تغییرات و دریافت مشاوره به وبسایت هدف اینجا (سبدگردان) کلیک کنید.

منبع : بورس فردا


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس