اجباری شدن ماسک به روایت تصویر تهران کرونا

وزیر کشور در ارتباط با محدودیت‌های تعطیلی اظهار داشت: برنامه‌ای داریم تا افراد و مشاغلی که دو دوز واکسن را تزریق کردند بتوانند به مشاغل خود بازگردند.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در قرارگاه ستاد ملی مبارزه کرونا اظهار کرد: موضوع امروز در ارتباط با طرح شهید سلیمانی بود که ابعاد آن مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد واکسیناسیون و شناسایی با سرعت بیشتری در این طرح انجام شود.

بیشتر بخوانید:

اما و اگرهای واکسیناسیون نوجوانان

وی افزود: قرنطینه‌ها هوشمند شود و حمایت‌های شخصی و صنفی را مورد بررسی قرار دهیم و اگر لازم باشد حمایت‌های جدیدی انجام شود.

وحیدی گفت: پیگیری تأمین معوقات کادر درمانی بحث دیگری بود که در این جلسه مطرح شد، بخش‌هایی از معوقات پرداخت و باقی آن به زودی پرداخت می‌شود.

وزیر کشور در ارتباط با محدودیت‌های تعطیلی بیان کرد: برنامه‌ای داریم تا افراد و مشاغلی که دو دوز واکسن را تزریق کردند بتوانند به مشاغل خود بازگردند.

وی گفت: برای ترددهای مرزی کنترل‌های ویژه‌ای داریم و اخذ تست PCR منفی برای ورود و خروج با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت: تردد شبانه فعلاً برداشته نمی‌شود تا فوتی‌ها کاهش پیدا کند، ما دنبال رفع تمامی محدودیت‌ها هستیم اما باید کاهش فوتی و ابتلاء را همزمان داشته باشیم و باید مراقبت باشیم که با پیک ششم مواجه نشویم.

وحیدی خاطرنشان کرد: در کشور کمبود واکسن نداریم، همان طور که می‌دانید محدودیت سنی برای تزریق واکسن برداشته شده است و امیدواریم به زودی بتوانیم جامعه آماری بیشتری را واکسینه کنیم چراکه هم کمبود واکسن نداریم و هم محدودیت سنی.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 2
    دوز سه رو اجباری کنید. اکثرا سینوفارم زدن. لطفا دوز سه رو هم بزنین.
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      7 0
      شما برو تا دوز سی رو هم بزن. برای چی اجباری؟!
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    3 0
    جواب مقتولان واکسن را شما میدی؟
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      مقتولان فایزر؟
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    واکسن هایی که نهایت اثرگذاریش تا 3 ماه هستش. تزریقش چه فایده ای داره؟
  • Kh IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    میشه از ایشون بپرسین اگه واکسنها ایمنی ایجاد نمیکنند پس برای چی به مردم واکسن میزنن کسی که واکسن زده چرا باید از کسی که واکسن نزده به خاطر ترس از گرفتن کرونا جدا بشه پس نقش واکسن چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس