استقبال اینیستا از حضور ژاوی روی نیمکت مربیگری بارسلونا

هافبک پیشین بارسلونا معتقد است سرمربی کنونی السد گزینه مناسبی برای هدایت کاتالان‌ها است.

به گزارش مشرق، آندرس اینیستا که ۲۲ سال در باشگاه بارسلونا حضور داشت و به مدت ۱۶ سال هم برای تیم اصلی این باشگاه بازی کرد و افتخارات زیادی را با این تیم به دست آورد، می‌گوید هم‌تیمی پیشینش آماده هدایت آبی‌واناری‌ها است، این در حالی است که رونالد کومان به خاطر شکست اخیر بارسا مقابل بایرن مونیخ و تساوی شب گذشته خانگی مقابل گرانادا جایگاهش روی نیمکت کاتالان‌ها متزلزل است.

هافبک ویسل کوبه ژاپن در گفت‌وگو با سایت «گل» درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا به عنوان سرمربی گفت: در حال حاضر خودم را در این جایگاه نمی‌بینم، اما هر اتفاقی بیفتد، اگر لحظه‌اش فرا برسد آن را در نظر خواهم گرفت. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که دوست دارم به بارسا برگردم، این بسیار واضح است.

وی افزود: روزهایی وجود دارد که شما فکر می‌کنید می‌خواهید مربیگری کنید، اما دیگران چنین نظری ندارند، برای همین نمی‌دانم چه خواهد شد. در حال حاضر بازی می‌کنم و تصور چیز دیگری دشوار است. این درست است که من باید به مربیگری فکر کنم و ببینم چه احتمالاتی وجود دارد. کاری که دوست دارم انجام دهم و فکر می‌کنم انجام خواهم داد، دریافت مدارک مربیگری است.

اینیستا همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کنید که ژاوی آماده سرمربیگری بارسلونا است؟»، اظهار داشت: اگر از من می‌پرسید که ژاوی را می‌توانم روی نیمکت مربیگری بارسلونا تصور کنم، باید بگویم بله. در کنار اینها او در حال تمرین و آماده کردن خودش برای سرمربیگری بارسلوناست. ژاوی اعتماد به نفس لازم برای این چالش را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس