کد خبر 1275098
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
صدرنشینی پردردسر اینتر با شکست فیورنتینا در آرتمیو فرانکی

اینتر با شکست میزبان خود فیورنتینا ۱۳ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول سری آ صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فیورنتینا و اینترمیلان از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه سه‌شنبه شب در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به مصاف هم رفتند که در پایان نراتزوری با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.

در ۴۵ دقیقه نخست تیم میزبان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و موفق شد با یک گل به برتری برسد. ریکاردو سوتیل روی پاس نیکولاس رودریگز در دقیقه ۲۳ این گل را به ثمر رساند.

در نیمه دوم اما اینتر شروع بهتری داشت و با استفاده از تجربه بالای ستاره‌هایش به ۲ گل زودهنگام رسید. متئو دارمیان(۵۲) و ادین ژکو(۵۵) گلزنان افعی‌ها بودند.

بیشتر بخوانید:

جشنواره گل اینتر مقابل شاگردان میهایلوویچ

نیکولاس رودریگز، وینگر آرژانتینی فیورنتینا در دقیقه ۷۸ و در عرض چند ثانیه با گرفتن ۲ کارت زرد از زمین اخراج شد . در دقیقه ۸۷ هم اینتر تیر خلاص را زد و مارسلو بروزوویچ فاصله را ۲ برابر کرد.

اینتر با این برد ۱۳ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رسید و ویولا با تحمل دومین شکست فصل در امتیاز ۹ باقی ماند و به رده ششم سقوط کرد.

در دیگر بازی امشب آتالانتا با نتیجه ۲ بر یک از سد ساسوئو گذشت. روبین گوسنز و داویده زاپاکوستا در دقایق ۳ و ۳۷ برای میزبان گل زدند و تک گل میهمان به وسیله دومنیکو براردی در دقیقه ۴۴ زده شد.

آتالانتا با این برد ۱۰ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد و ساسوئولو با چهار امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس