کد خبر 1275201
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
بورس نمایه ترید نمایه

شاخص کل بورس پس از رشد ۲هزار و ۱۷۴واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۳هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲هزار و ۱۷۴واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۳هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۳درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۴۵نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۸۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای فسبزوار، برکت، شستا، خودرو، شتران، سپید، و لپارس در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای مدیریت، فجهان، توسن، فرابورس، وهامون، حآفرین، و دی در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هزار و ۴۰۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۸۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بورس امروز ۳۱ شهریور +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    کی قراره درست بشه
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام این سازمان چرا تکلیفش با خودش معلوم نیست شرکتهای ورشکسته باید از بورس حذف شوند شرکتهایی که ار پارسال تاکنون نزدیک به 80 درصد در زیان هستند باید تعلیق شوند مردم تا به کی باید خسارت وزیان بدهند وهمه زیر سوال بروند تعطیل کنید هروقت توانستند مدیران کارآمد و پاک دست منصوب و شرکت را از زیاندهی خارج ومتعهد شوند در صورت زیان دیدن مردم باید خسارت بدهند ونه پاداش چند ده میلیاردی بگیرند اجازه فعالیت بدهید همه بدبختیها از انتصابات مدیران نالایق و بی سواد است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس