کد خبر 1275531
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
مهرداد جمال ارونقی

معاون فنی گمرک گفت: در جلسه‌ای که امروز در دادستانی عمومی و انقلاب تهران برگزار شد تقریباً تمامی مشکلاتی که بر سر واردات کامیون‌های دپو شده در گمرک وجود داشت برطرف شد.

به گزارش مشرق، مهرداد جمال ارونقی افزود: در جلسه‌ای که امروز در دادستانی عمومی و انقلاب تهران با ریاست آقای پسندیده معاون قضایی دادستان تهران و آقای تورک معاون دادستان تهران و همچنین تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط با واردات این کامیون‌ها برگزار شد تقریباً تمامی مشکلاتی که بر سر واردات این کامیون‌ها وجود داشت برطرف شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا هیچ کدام از این کامیون‌ها متروکه نشوند و هر کدام از آن‌ها که نیاز به تمدید ثبت سفارش دارند و تاریخ ثبت سفارش شان منقضی شده است ظرف سه روز تمدید ثبت سفارش شوند.

معاون فنی گمرک گفت: همچنین امروز مقرر شد جریمه تفاوت ارزش از این کامیون‌ها دریافت نشود و دریافت مجوز محیط زیست به بعد از ترخیص کامیون‌ها موکول گردد.

ارونقی افزود: مورد دیگری که امروز درباره آن تصمیم گیری شد و بسیار هم مهم بود حذف وثیقه نقدی بانکی برای صدور کد رهگیری این کامیون‌ها می‌باشد ضمن اینکه از فردا همکاران سازمان استاندارد موظف هستند در گمرکات غرب و تهران مستقر باشند تا عملیات ترخیص این کامیون‌ها هر چه سریعتر انجام شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تنها مشکلی که بر سر راه ترخیص این کامیون‌ها وجود دارد هزینه بالای شرکت‌های خدمات پس از فروش است که دادستانی تمامی این شرکت‌ها را روز شنبه احضار کرده تا این مشکل هم برطرف شود. معاون فنی گمرک گفت: به این ترتیب قطعاً تا انتهای مهر تمامی این کامیون‌ها ترخیص خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیار IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام اونی که به کشور لازمه چرا سنگ اندازی میکنن کامیونهای فرسوده که۵۰سال ازعمرش گذشته خارجی هست واستهلاک بالا وهزینه زیاد داره چرا نمیزارن ازرده خارج بشد چراهم سرمایه کشور وهم جان ومال مردمو معدوم میکنن برادران اینا الایندگی ندارن اونی چهل سال داره اون داره دوقشر محکوم به معدوم هستن صاحب ماشین که هم مالسو وجانشو برداشته درجادها به ایرانیان بار هرنوع اعم از مواد غذایی وغیره حمل میکند ۲ کشاورز میکاره زخمتشو میکشه دلال میبره و
  • علیار تاریزاده اهری IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 0
    جادها قتل گاه شد سیاست مداران کامیونهای بی کیفیت چینی را مزارن بیاد بهتیرنها وباکیفتها بنز وولوو در دنیاشناخته شده هستن نمیزارن بیاد باهزار اما واگر... اگه فقط هزینه سوختشو حستب کنید چقد به کشور مفیده که نمیزارد بیاد ایا همه ناشین دارن محکوم به زجرو سکنجه هستن موسولین دلالن لاق به ماشینهای ترکیه افغانستان وعراق نگاه کنید عبرت بگیرد این چه وضعی که مردم میارد نمیزارد دلال میارد چپاول میکند بزارید خودسون بیاد وهزینه هاشون مسخص کنید ایا خودتون راضی هستید مالتون فرسود بشد
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    کامیون ۵۰ ساله سرغ دارم ترمز نداره.بخاطر نبود لوازم نمیتونه تعمیر کنه .و مجبوره کار کنه واسه زندگی.مسئولین اگه کمتر به فکر پول چاپیدن از این قشر زحمت کش باشن خیلی چیزا درست میشه.همه مشکلات دپو شدن بخاطر پوله.
  • سیف الدین محمودی ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام خداوند بزرگ به انهای که مشکل مردم راحل میکند کمک کند وانشاالله خدا به خودشان وخانواده شان سلامتی عنایت فرمایدممنون
  • عبدالرضا بیرقداری IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 0
    چرا در چند سال قبل این ما شین ها ازاد نشده بودند ما از رییسی می خواهیم گسانی پشت پرده. این ماجرابودند را محاگمه علنی بگند که مردم بدانند در دولت قبلی چه جنایت هایی اتقاق افتاده و چه دوزدی هایی بوده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس