بیانیه نمایه

احزاب و تشکل‌های انقلابی و اصولگرای استان سمنان با صدور بیانیه مهمی درباره انتصاب استاندار آینده سمنان، اولویت‌های خود را در این زمینه بیان کردند.

به گزارش مشرق، در بیانیه احزاب و تشکل‌های انقلابی و اصولگرای استان سمنان، آمده است:

اکنون که ملت وفادار ایران اسلامی با انتخاب مردی بزرگ، کارآزموده و مصمم، از سلاله سادات، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری اسلامی ایران به وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل کرده است، امید دارد با استقرار مسؤولانی عدالت‌خواه، دلسوز، پرتوان و انقلابی و با استعانت از خدای مهربان و حضور همه نیروهای مؤمن و فداکار، بر مشکلات بزرگ کشور فائق آییم و شاهد رفاه و آسایش ملت مظلوم ایران اسلامی باشیم.

در این بیانیه می‌خوانیم: امروز که مردم انقلابی و پیروان امام و رهبری، دولت مأیوس و بی‌تدبیر و مقبول کدخدا را کنار گذاشته‌اند و با انتخاب آیت‌الله دکتر رئیسی به آینده‌ای روشن چشم دوخته‌اند، نباید این ملت دیندار و فداکار را رها و احیاناً با انتخاب استاندارانی ناکارآمد، غیرانقلابی یا با انتخاب افرادی که در دولت غربگرا و اشرافی روحانی مسؤولیت سیاسی داشته‌اند، برای مسؤولیت مهم استانداری، مردم مؤمن و انقلابی استان را مأیوس کرد.

در ادامه آمده است: احزاب و تشکل‌های انقلابی و اصولگرای استان سمنان تمام توان تشکیلاتی خود را روی وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان برای انتخاب استانداری ولایی، انقلابی، توانمند، با برنامه و پیگیر به‌ویژه در رفع مشکل کم‌آبی استان قرار داده‌اند.

در بخش دیگری تصریح شده است: احزاب و تشکل‌های انقلابی و اصولگرای استان سمنان انتظار دارند تا وزارت کشور در انتخاب استاندار برای استان سمنان، این موارد را مدنظر قرار دهد و با انتخاب استانداری انقلابی و قوی، کوتاهی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها در دولت‌های گذشته به‌ویژه در زمینه رفع مشکل کم‌آبی جبران کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    0 1
    بیانیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس