بهرام امیری

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:کارهایی که در حال حاضر و در این چند روز انجام دادم فراتر از سرپرستی یک تیم است.

به گزارش مشرق، بهرام امیری در خصوص مشکلاتی که پیرامون زمین تمرین این تیم به وجود آمده است اظهار داشت: در این چند روز مرتب پیگیر وضعیت زمین نفت تهرانسر و شماره 2 ورزشگاه آزادی بودیم و خوشبختانه مکاتبات ما به تایید رسید و در نهایت کادر فنی تیم شب گذشته زمین شماره 2 را مورد تایید قرار داد.

وی افزود: اگر مشکلی وجود نداشته باشد از این پس تمرینات ما در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، هر چند برای تمرین فردا شاید مشکلاتی داشته باشیم، زیرا در ساعتی که کادر فنی ما زمین تمرین را خواسته، فولاد خوزستان از قبل آنجا را اجاره کرده و باید دوباره رایزنی کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. این موضوع هم دست ما نیست چون فولادی‌ها از قبل به مدت چند روز این زمین را اجاره کرده بودند، مگر آنکه ساعت تمرین ما عوض شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چرا شایعه استعفای او از این تیم مطرح شد، اظهار داشت: این موضوع را نمی‌دانم اما کارهایی که در حال حاضر و در این چند روز انجام دادم فراتر از سرپرستی یک تیم است. در شرایطی که باشگاه مدیرعامل ندارد، مسئولیت‌های من سنگین‌تر شده و شاید به همین دلایل نتوانم در تمرینات حضور مستمر داشته باشد اما متأسفانه یکسری از دوستان می‌خواهند القا کنند من در تمرینات حضور ندارم.

بیشتر بخوانید:

واکنش بازیکن گل گهر به پیشنهاد استقلال

امیری خاطرنشان کرد: یکسری بازیکن در هتل مستقر هستند و یکسری هماهنگی‌ها برای زمین تمرین و مسائل دیگر باید صورت بگیرد که در همین چند روز بابت آنها دوندگی‌های زیادی کردم. اولین بارم نیست که سرپرست تیم هستم و آدم بی تجربه‌ای نیستم که مثلا بگویند کارش را بلد نیست. در همین چند روز بارها بابت تمرینات تیم در مجموعه انقلاب پیگیری کردم تا در نهایت توانستیم دستور وزیر ورزش را بگیریم که استقلال آنجا تمرین کند، اما در نهایت مسئولان مجموعه انقلاب با این موضوع موافقت نکردند. زمین شماره 2 و ورزشگاه نفت تهرانسر با نامه نگاری ها و پیگیری من صورت گرفت، پرداخت تنخواه به تدارکات تیم، تماما از طریق خود من صورت گرفته و اگر کسی مدعی است ریالی هزینه کرده می‌تواند اسنادش را به شما ارائه کند تا به مردم نشان بدهید. پس طبیعی است که من سرم شلوغ باشد و یکسری کارها را که حتی در حیطه وظایفم نیست را انجام بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال این روزها مشکل مالی دارد یا خیر، گفت: بله، مشکل مالی داریم چون مبلغ ترانسفر آقای قائدی هنوز به صورت تمام و کمال به باشگاه نرسیده است. انتقال این پول باید از طریق بانک مرکزی صورت بگیرد و زمانبر است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که پس چگونه بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است، گفت: بخشی از طلب قائدی را نقدا از امارات به تهران آوردم و بخش دیگری را هم باشگاه تهیه کرد و به بازیکنان پرداخت شد، اما پول آقای قائدی هنوز به صورت کامل به باشگاه نرسیده است.

امیری در خصوص اینکه آیا باشگاه از دلیل محرومیت مجیدی توسط کمیته اخلاق مطلع است یا خیر، اظهار داشت: متأسفانه در این چند روز تحلیل‌های مختلفی صورت گرفت که ما به آنها توجهی نکردیم. قطعا باشگاه فردا پیگیری لازم را انجام می‌دهد تا بدانیم دلیل این اتفاق چیست، هر چند نیازی نیست روی این تحلیل‌های غلط واکنش داشته باشیم. اگر این گونه باشد شبانه روز باید کارمان را کنار بگذاریم. برای خود من نیز در این یکی دو روز تحلیل‌های اشتباه صورت گرفت و عنوان شد که استعفا داده‌ام یا در تمرینات حضور ندارم، اما بنده توجهی به این مسائل ندارم و کارم را انجام می‌دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس