کد خبر 1277332
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

جنگ کنسولی، چند سالی است که میان هواداران دو شرکت سونی و مایکروسافت شدت گرفته و به نسل نهم منتقل شده است. با توجه به درنظر گرفتن این مقاله پیرامون بازی PS5 و آموزش PS5، می توانید اطلاعات مختصری از آنچه که بر روی Playstation 5 در جریان است مطلع شده و نسبت به خرید بازی های آن اقدام کنید

پلی استیشن

پس از گذشت 8 سال فوق العاده در نسل هشتم کنسول های بازی های رایانه ای، نسل نهم با معرفی دو غول PS5 و Xbox Series S/X به زیبایی هرچه تمام تر آغاز شد. هرچند پاندمی کرونا در زمان معرفی تا به همین الان، عرضه و تقاضا را با چالش جدی مواجه کرده اما شرکت های تولید کننده با افزایش عملکرد خود، متعهد شدند که این مشکل را هرچه سریع تر مرتفع سازند. در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر و مفید به موضوع آموزش PS5 و بازی PS5 بپردازیم

صفر تا 100 پلی 5 اینجاست! از خرید بازی PS5 تا آموزش

همه چی درباره پلی استیشن 5

آموزش و معرفی بازی PS5

در زمانه معرفی پلی 5، اولین چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می کرد، طراحی منحصر به فرد و بزرگ دستگاه بود. ابعاد دستگاه PS5، آن را به بزرگترین و در عین حال سنگین ترین کنسول دنیا تبدیل کرده بود. این حجم وسیع بخاطر قدرت سخت افزاری این دستگاه بوده که به دو فن خنک کننده جهت حفظ تعادل دستگاه مجهز است. از سمتی دیگر کنترلر این کنسول بر خلاف رسوم گذشته، تحت نام Dual Sense با ویژگی هایی جدیدتر معرفی شد. از قابلیت های جذاب پلی استیشن 5، حداقل از دیدگاه بصری میتوان به خروجی صدای سه بعدی، وجود یک میکروفون بر روی دسته،  ماشه های تطبیق پذیر و حسگرهای پیشرفته تر اشاره کرد. البته کنسول PS5 به لطف SSD قدرتمند خود، به اجرای سریع تر و روانتر بازی ها کمک کرده و پردازشگر 8 هسته ای آن، به حالتی دقیق تر قادر به پردازش اطلاعات دستگاه هستند. 10 ترافلاپس قدرت انتقال PS5 مزید بر علت شده که بازی های نسل جدید با کمترین افت فریم و لگ قادر به اجرای حداکثر توان کنسول شود. همزمان با معرفی کنسول PS5 شاهد رونمایی از بازی های فوق العاده ای چون God Of War ragnarok، reternal، Spiderman 2، Horizon: forbidden west و بسیاری از بازی های با کیفیت دیگر بودیم.

اگر بخواهیم به آموزش PS5 و یا صحبت درباره ویژگی های منحصر به فرد آن بپردازیم، یک کتاب چندصد صفحه ای نیاز خواهیم داشت. اما به صورت جزئی باید بیان کنیم که کنسول پلی استیشن 5 دارای رزولوشن تصویر 4K بوده که تا 120 گیگاهرتز بر ثانیه فریم پایدار ارائه می دهد.

در بخش آنلاین نیز سونی همچون گذشته بهترین و کامل ترین پکیج بازی ها را ارائه می دهد. علاقمندان به کنسول پی اس 5 قادر خواهند بود با دسترسی به آرشیو کاملی از بازی های آینده، حداقل تا 10 سال آینده خیال خود را از بابت برخوردار بودن از بازی های روز  راحت کند.

صفر تا 100 پلی 5 اینجاست! از خرید بازی PS5 تا آموزش

آموزش PS5 و خصوصیات آن

خصوصیات دیگر PS5

پشتیبانی سونی از کنسول و بازی PS5 بسیار عالی بوده و کوچیک ترین مشکلاتی را، با یک بروزرسانی بزرگ برطرف می کند. درحال حاضر با توجه به استودیو های سونی، و بازی هایی که برای PS5 در دست توسعه قرار دارند، می توان با قاطعیت اعلام کرد که تا اینجای کار برنده قاطع نسل نهم پلی 5 از شرکت بزرگ سونی بوده است.

پیوستن به خانواده میلیونی نسل نهم کنسول ها

اگر به دنبال آموزش PS5 و یا تهیه بازی PS5 هستید، می توانید با مراجعه به سایت ما، ضمن آگاهی از خصوصیات و آموزش های دیگر، اطلاعات کاملی از کنسول پلی استیشن و آینده آن بدست آورده و نسبت به تهیه این کنسول نسل جدید اقدام نمایید.

خصوصیات دیگر PS5

پشتیبانی سونی از کنسول و بازی PS5 بسیار عالی بوده و کوچیک ترین مشکلاتی را، با یک بروزرسانی بزرگ برطرف می کند. درحال حاضر با توجه به استودیو های سونی، و بازی هایی که برای PS5 در دست توسعه قرار دارند، می توان با قاطعیت اعلام کرد که تا اینجای کار برنده قاطع نسل نهم پلی 5 از شرکت بزرگ سونی بوده است. اگر به دنبال کلکسیونی از اتفاقات ناب و از جنس آینده هستید، با پلی استیشن 5، این حس خوب قابل لمس است.

 محبوبیت پلی استیشن در جامعه موجب شده که تولیدکنندگان بازی های رایانه ای، ویژگی های اختصاصی و گاها انحصاری را فقط برای کنسول های پلی استیشن در نظر بگیرند و این خود به تنهایی می تواند یکی از چندین علت خرید و تهیه Playstation 5 باشد. طبق بررسی ها، دسته ی پلی استیشن 5، بر روی کامپیوتر و پلی استیشن 3 نیز کار می کند و کسانی که قصد عزیمت کردن از پلی استیشن 4 به 5 را دارند، می توانند از دسته پلی استیشن 4، برای تجربه برخی از بازی ها بر روی PS5 استفاده کنند. پشتیبانی از نسل جدید واقعیت مجازی به نام PSvr2 نیز مزید خرید پلی استیشن 5 را بر علتش افزوده و علاقمندان به ارشیو بزرگی از خدمات پلی استیشن مجهز خواهند شد.

پیوستن به خانواده میلیونی نسل نهم کنسول ها

اگر به دنبال آموزش PS5 و یا تهیه بازی PS5 هستید، می توانید با مراجعه به سایت ما، ضمن آگاهی از خصوصیات و آموزش های دیگر، اطلاعات کاملی از کنسول پلی استیشن و آینده آن بدست آورده و نسبت به تهیه این کنسول نسل جدید اقدام نمایید. چرا که خرید و دریافت اطلاعات، از مرجعی معتبر و موثق، کیفیت استفاده ی شما از این کنسول را بالا خواهد برد و اینگونه خرج و مخارج شما بر روی استهلاک دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس