به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین علی ثقفی در کانال شخصی خود در ایتا نوشت: وقتی ملتی اراده می کند تا بر قله ی تمدن بایستد، شیوه زیست مناسب با فکر و فرهنگ  خود را انتخاب می کند سپس قدرت سیاسی را در اختیار می گیرد و آنگاه وقتی به تمکن مادی رسید، نوبت شکوفایی های مختلف فکری و فرهنگی و اجتماعی، رویش استعدادها و تلألؤ و درخشش او در عرصه ی جهانی فرا می رسد.

  حسن یزدانی جویباری را با دیوید تیلورو آمریکایی مقایسه کنید. کدام یک از این دو از امکانات فردی و زیرساختی بیشتری برای پیشرفت خود در کشتی بهره‌مند هستند؟ حسن یزدانی این دلاور جویباری در مقابل این کشتی گیر طلا گرفت. این سوال را در مورد سایر کشتی‌گیران آزاد ما در مقایسه با کشتی گیران امریکا و اروپا تکرار کنید. این جوانان ما در کشتی آزاد  با سه طلا، سه نقره و یک برنز و با فاصله نزدیک از روسیه و آمریکا در کشتی آزاد سوم شدند. کشتی گیران فرنگی سرافراز ایران هم همین وضع را دارند. آنها چهار طلا و ۲ برنز گرفتند و ما را به مقام دومی جهان رساندند. در کنار  این جوانان قهرمان فهرستی طولانی از جوانان پیروزمند ما در صنعت هسته ای، موشکی، سلول‌های بنیادین و برخی رشته های دیگر وجود دارد. 

  این همان عظمت جوان ایرانی است که پیر خردمند ما آن را در چهره ی هوشمند و مصمم و دستان کوشا و پرتوان جوان ایرانی دیده و بشارت تمدن سازی همین نسل از جوانان را داده است. امروز بالای سر جوان ایرانی  ستاره ی بلندی می تابد. بگذارید ناباوران، دیرباوران، خسته گان و خودکم بینان فقط مشکلات و سختی های این روزها را ببینند و مرتب به رخ این ملت خوب و نجیب و مقاوم بکشند و با تبلیغات پرحجم و کینه توزانه دستگاه ظلم و ستم نظام سلطه همراهی کنند.

  این روزها ورزشکاران باغیرت و متدین  و دل بسته به اهل بیت کشتی در کنار غصه هایی که بدخواهان در کام مردم می ریزند، ملت را سرفراز کردند و دلها را شاد نمودند  

حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیرحسین زارع، علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، مجتبی گلیج،محمدعلی گرایی، پژمان پشتام، محمدهادی ساروی، علی اکبر یوسفی، میثم دلخانی، محمد رضا گرایی. نام این صدر نشینان قله های کشتی جهان را در کنار دیگر جوانان قهرمان ما در رشته ها و عرصه های دیگر در علم و امنیت و فرهنگ در این روزها به خاطر بسپارید. این جوانان طلایه داران تمدن ایران و اسلام در این قرن در زمانی هستند که هنوز ایران ما تا رسیدن به دولت مطلوب اسلامی و جامعه ی نمونه ی اسلامی فاصله دارد. اینها برقهای جهنده در سایه روشن این روزگاران هستند تا بگویند فردای این سرزمین پر از نور خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    انشاالله.
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    7 4
    بسه دیگه، خفه شدیم اینقدر شعار شنیدیم
    • یا علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      0 1
      شعار برای قبل از عمله دوست عزیز الآن اثراتش کامل معلومه
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    چرا اینقده جوگیر میشید
  • مسلم عباسی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    3 0
    سلام در پاسخ به متن بسیار جالب جناب آقای ثقفی خوب است تک بعدی نباشیم و اگر قراربرمقایسه باشد مدالهای یک ورزشکار آمریکایی را که برابر همه مدالهی کاروان ایران در المپیک مدال طلا گرفت در نظر بگیریم و مسائل ورزشی را صادقانه بیان ننماییم ضمن این که به هیچ وجه نباید زحمات طاقت فرسای تیم های کشتی آزاد و فرنگی را درشرایط سختی کرونایی نادیده گرفت به هرحال اگر کمبود امکانات هم هست تقصیر ورزشکاران سایر کشور هانیست کم کاری از مسئولین خودمان است.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    در بازی فینال گزارش گر آمریکایی میگه: یک چیز جالبی که همین ابتدای مساقه مشخصه اینه که، تیلور از جای خودش تکون نمی خوره، و به نوعی می خواد به یزدانی بفهمونه من سلطان م و تو بازنده، تو باید بری در جایگاه بازنده ها !....که همین یه نکته مشخص بود که دچار غرور شده و هر که غرور بهش راه پیدا کرد سخت زمین خورد!....افتادگی آموز اگر طالب فیضی....هرگز نخورد اب زمینی که بلند است!
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    اصلا چه ربطی داره به دین و اسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس