در این بخش به معرفی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت خرید اکانت کلش اف کلنز می پردازیم و متوجه می شوید که چرا اکانت کلش اف کلنز را نخرید! چون خیلی از گیمر ها از این موضوع ناراضی هستند. همچنین در انتهای این مطلب معتبر ترین وب سایت فعال در زمینه خرید و فروش اکانت های کلش آف کلنز را به شما معرفی خواهیم کرد.

اکانت های بازی کلش آف کلنز به علت محبوبیت بالا این بازی در بین کاربران از قیمت های قابل توجهی برخوردار است. قیمت مناسب اکانت های کلش آف کلنز، محبوبیت بالای این بازی،  آپدیت های جذاب و هیجان انگیز کمپانی سوپرسل برای کلش اف کلنز و ... همگی دست به دست هم داده اند تا امروز و بعد از گذشت ۷ سال از عرضه بازی همچنان خرید اکانت کلش اف کلنز در بین گیمر های عرصه بازی موبایل جریان داشته باشد. قیمت تعیین شده برای اکانت های کلش آف کلنز بستگی به عوامل متفاوتی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت اکانت کلش اف کلنز می پردازیم.



خبر ویژه برای گیمیر ها : اکانت کلش اف کلنز نخرید! + تصویر

تاون هال یا تالار شهر:

سطح تاون هال به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی خرید اکانت کلش کوک سنتر شناخته می میشود. تالار شهر در واقع مرکز فرماندهی دهکده ی شما در بازی کلش آف کلنز می باشد که با افزایش سطح آن نیرو های جدید،  ساختمان های جدید و به روز، قهرمانان و ... برای شما بازگشایی میشود. همچنین شما میتوانید سطح ساختمان ها، نیروها، قهرمانان و ... خود را در تاون هال های بالاتر به میزان بیشتری ارتقا دهید. به عنوان مثال در تاون هال یازده شما میتوانید دیوار های دهکده خود را تا سطح ۱۲ بالا ببرید اما اگر تان هال شما به لول دوازده ارتقا یابد شما میتوانید دیوار های دهکده را به سطح ۱۳برسانید و نفوذ به دهکده را سخت تر کنید. ارتقا سطح تان هال نیازمند به صرف طلا و زمان زیادی در بازی می باشد به همین علت بالا بودن سطح تاون هال تاثیر بسیار چشمگیری بر روی قیمت اکانت کلش اف کلنز خواهد گذاشت. در انتها به این نکته توجه داشته باشید که دهکده هایی با تلار شهر لول بالا از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردار هستند و فروش اکانت کلش آف کلنز با تان هال سطح بالا راحت تر از اکانت هایی با تان های لول پایین است. همچنین قیمت خرید اکانت کلش اف کلنز با تان هال بالا بسیار بیشتر از تاون هال های پایین است.

سطح ساختمان ها:

بسیاری از کاربران بازی کلش آف کلنز اعتقاد دارند که با بالا بردن سطح تالار شهر به تنهایی میتوانند قیمت و قدرت دهکده خود ا افزایش دهند اما این عقیده کاملا اشتباه است. برای افزایش قیمت فروش اکانت کلش اف کلنز خود باید سطح ساختمان های مختلف دهکده خود مانند آرچر تاور ها، توپ ها، توپخانه عقاب، آزمایشگا، برج های جادوگر، تسلا های مخفی، برج های جهنمی و ... را بالا ببرید و افزایش دهید. پایین بودن سطح ساختمان های دفاعی سبب میشود که دهکده شما به راحتی در مقابل حمله حریفان شکست بخورد و شما بازنده باشید. همچنین پایین بودن سطح ساختمان هایی مثل آزمایشگاه سبب میشود که نیرو های شما از لول پایینی برخوردار باشند و شما نتوانید به خوبی به حریفان خود حمله کنید. در نتیجه بالا بودن سطح ساختمان های مختلف یکی از تاثیرگذارترین عوامل موجود بر روی قیمت فروش و خرید اکانت کلش آف کلنز می باشد.

چرا نباید اکانت کلش اف کلنز بخریم؟

با توجه به این موضوع که محبوبیت بازی کلش اف کلنز نسبت به چند سال اخیر با امدن بازی های دیگر کمتر شده است ، اما باز هم افرادی در ایران و دنیا هستند که این بازی را به دلیل اصالتش بازی می کنند و با فروش اکانت کلش اف کلنز کوک سنتر خود ، به درامد و سود می رسند اما یک عده سودجو با هدف زدن جیب مردم و سو استفاده از انها باعث شده اند افرادی که قانونی کار میکنند را زیر سوال ببرند و کار این افرا  را هم بی اثر کنند و این باعث شده خیلی از گیمیر ها امانت های این بازی را نخرند ، اما راه چاره چیست؟ بخریم یا نخریم؟ توصیه این است که اگر تیم یا مجموعه ای مغتبر می شناسید حتما مثل روال گذشته خرید خود را انجام دهید اما نه اگر مجموعه معتبری نمیشناسید تا انتهای خبر با ما همراه باشید تا معتبرترین مجموعه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز را برای شما معرفی کنیم!

سطح قهرمانان:

بازی کلش آف کلنز دارای چهار قهرمان با نام های شاه بربر، ملکه کماندار، نگهبان بزرگ و قهرمان سلطنتی می باشد که هرکدام از آن ها در تاون های مختلف آزاد می شود و اجازه دسترسی آن ها به کاربران بازی داده می شود. در آپدیت اخیر بازی کلش اف کلنز سطح شاه بربر و ملکه کماندار به ۸۰، سطح نگهبان بزرگ به ۵۵ و سطح قهرمان سلطنتی به ۳۰اتقا می یابد و کاربران میتوانند قهرمانان خود را تا این سطوح بالا ببرند. بالا رفتن سطوح قهرمانان امکانات جدیدی به ان ها اضافه میکند و قدرت حمله و توانایی دفاع آن ها را بالا می برد. 

سطح دیوار ها:

دیوار، بیشترین آپشن موجود در هر دهکده ای است که بر روی قدرت دفاعی دهکده نیز بسیار تاثیر گذار است. قیمت نسبتا زیاد ارتقا  دیوار در کنار تعداد بالای آن ها سبب میشود که ارتقای سطح این قسمت از دهکده برای اکثر کاربران دشوار باشد. در نتیجه دهکده هایی که دارای دیوار هایی با لول بالا می باشند به نسبت دهکده هایی که دیوار های آن ها از سطح خوبی برخوردار نیستند، گرانتر بوده و از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

سطح نیرو ها:

بازی کلش اف کلنز دارای نیرو های بسیار متفاوت و جذابی میباشد که کاربران این بازی از ان ها برای حمله، کمک به هم قبیله ای های خود و ... استفاده میکنند. شما میتوانید لول یا سطح نیرو های خود در ساختمان آزمایشگاه ارتقا دهید. هرچه لول آزمایشگاه شما بالاتر باشد، شما میتوانید نیرو های خود را تا سطوح بالاتری ارتقا دهید. با بالا رفتن لول نیروها، زمان و هزینه ارتقای سطح ان ها بالاتر می رود. 

پیشنهاد ما  : خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز از کوک سنتر

وب سایت کوک سنتر معتبر ترین وب سایت فعال در زمینه خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز می باشد که شما میتوانید هم برای خرید و هم برای فروش اکانت کلش اف کلنز به آن مراجعه فرمایید. وب سایت کوک سنتر دارای امکانات و ابزار بی نظیری می باشد که در راستای بالا بردن سطح رفاه مشتریان در این سایت قرار داده شده اند. به عنوان مثال شما می توانید با کمک ابزار موجود در این سایت قیمت فروش یا خرید اکانت کلش آف کلنز مد نظر خود را تخمین بزنید. به علاوه خرید اکانت کلش آف کلنز از سایر کاربران نیاز به بستری امن برای معاملات دارد که وب سایت کوک سنتر این امکان را برای شما فراهم کرده است که با خیال راحت و اطمینان خاطر به فروش یا خرید اکانت کلش آف کلنز بپردازید.

پیشنهاد ویژه : دوست عزیز می توانید با سرچ کلمه خرید اکانت کلش یا فروش اکانت کلش وارد وب سایت کوک سنتر شده و بهترین خرید را انجام دهید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس