سردار تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش و سپاه به عنوان یک قدرت واحد در مقابل هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به منافع نظام اسلامی کند، چشمش را کور می‌کنند.

به گزارش مشرق، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت حماسه شهدای ۱۶ مهر و روز نیروی دریایی سپاه با حضور وابستگان نظامی کشورهای خارجی، به میزبانی نیروی دریایی سپاه برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان،گفت: جمهوری اسلامی بعد از ۴۳ سال محاصره اقتصادی و تحریم های ظالمانه محکم ایستاده است.

وی با برشمردن برخی از رویارویی های انقلاب اسلامی با استکبار جهانی،افزود: نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس ۶ عملیات موفق برابر آمریکای متجاوز انجام داده است که در این عملیات‌ها، هیمنه قدرت پوشالی آمریکا در خلیج فارس شکسته شده است، چون راه ما، راه حق بود و به خدا توکل کردیم، پیروز شدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما هیچگاه در خلیج فارس شروع کننده جنگ نبودیم. با اینکه آمریکایی‌ها نفتکش ها، سکوها و پایانه‌های نفتی ما را هدف قرار می دادند ما خویشتنداری کردیم، بعد از این همه خسارتی که آنها به ما وارد کردند، ما وارد جنگ یک و نیم ساله با آمریکایی‌ها شدیم و ۶ سیلی محکم و عبرت‌آموز به آنها زدیم.

سردار تنگسیری گفت: شهید مهدوی و همرزمانش در یک حماسه بزرگ، مستقیم و نابرابر هیمنه قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار را خُرد کردند و نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات ملت ایران در مقابل استکبار جهانی رقم زدند.

وی با اشاره به راهبرد امنیت، صلح،‌ صفا و آرامش در خلیج فارس، گفت: ما هیچ نا امنی و درگیری را در این منطقه راهبردی برنمی‌تابیم، خلیج فارس خانه ما و کشورهای همسایه ما است. آمریکایی ها در خلیج فارس جایی ندارند. زیرا هرجایی که حضور یافتند ناامنی را با خود آوردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: حضور نامشروع رژیم جعلی اشغالگر قدس، امنیت این منطقه راهبردی را مختل می کند و هزینه سنگینی را بر آن تحمیل خواهد کرد. زیبنده کشورهای مسلمان منطقه نیست که یکی از جنایتکارترین رژیم‌ها که قبله اول مسلمین را اشغال کرده است در این منطقه حساس حضور پیدا کند.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه پیام خون شهید مهدوی و همرزمانش برقراری صلح، ثبات و امنیت در خلیج فارس است و ما همواره در دفاع از مظلوم و در مقابل ظالم ایستاده‌ایم، گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت واحد در مقابل هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به منافع نظام اسلامی کند، با صلابت خواهند ایستاد و دست متجاوز را قطع و پایش را می‌شکنند و چشمش را کور می کنند.

وی اظهار داشت :در ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی نه به کشوری تجاوز کردیم و نه اجازه تجاوز داده ایم. ما کشوری اسلامی هستیم و اسلام یعنی صلح، صفا، دوستی و برادری و ما از اول انقلاب تا کنون بر این اصل پایبند بوده ایم. ما هیچ گاه از مرگ نمی‌ترسیم و مرگ در راه خدا و دفاع از اسلام را شرف خود می دانیم و جان بر کف از منافع جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

دریادار تنگسیری با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی سپاه در حوزه های رزمی و تاکتیکی، گفت: ما ملتی مظلوم اما مقتدر هستیم. روی پای خود ایستادیم و تحریم های ظالمانه را تحمل کردیم و امروز افتخار می کنیم و تمام تجهیزاتمان مورد نیاز دفاعی کشورمان را خودمان می‌سازیم.

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    2 2
    ما چندین سیلی که محکمترین آن شکست اقتصادی اگر کمی رگ داشته باشیم
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      1 2
      خودتون مقصرید با جهنم روحانی رو به بهشت رئیسی ترجیح میدهیم
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    7 4
    لاف زنی گزافه گویی تمامی ندارد
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    8 3
    فعلا که امریکا با سلاح تحریم روزی 66 تا سیلی و چک افسری به گوش اکثریت ملت محروم ایران میزنه و شماها که به اون بالا وصلین ککتون هم نمیگزه
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      3 4
      چی میگی کنسرتی مشکل از داخله و ابرجهل مردم
    • رحمت عیدی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      آره عجب سلاحی این تحریم اونم از طرف ابرقدرت اول دنیا آمریکا!! ولی یه لحظه صبر کن وقتی ابرقدرت اول دنیا نتونه تو یک سال و نیم جنگ مستقیم وسط جنگ جهانی هشت ساله علیه ایران غطلی بکنه و بعدش تو ابن چهل سال بازم نتونه غلطی بکنه اونوقت واسه آبروش مجبوره فقط تحریم کنه که خیلی خجالت اوره واسه یک ابرقدرت، آره داداچ نظامی حرف این سرداره که نتونسته تحریم هم که ما ملت ایران تا الان تحمل کردیم فقط کاتالیزور تحریم غرب جناب شیخ حسن فریدون اوضاع رو خراب کرده که تویی که طرفدار پروپاقرصش بودی حالا اومدی از اثر تحریم حرف میزنی! ببند گاراژ رو بی وجود
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    1 2
    جالب بود
  • FR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    6 3
    هزاران درود بر سپاه و کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که بعد از ذلیل کردن دشمنان آنها را دیوانه کرده است
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    10 1
    شهادت حاج قاسم محکم ترین سیلی تاریخ بر صورت ایران بود هروقت انتقامش را گرفتید درمورد سیلی هایتان صحبت کنید
    • محمد IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 4
      درست که هیچ چیزی در این دنیا جای حاج قاسم رانمیگیره ولی به جاش توی عین الاسد ۱۵۰نفر به قول خودشون ضربه مغزی شدن بااینکه از جنگ جهانی دوم به این طرف کشوری جرات نکرده بودیک تیر به طرف آمریکا شلیک کنه
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    2 2
    به امریکا رحم کنید
  • مسعود IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    ما پیرو امام حسینیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس