کد خبر 1285013
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹
مینی ون هیوندای

هیوندای با ایجاد تغییراتی خودروی ون استاریا را برای استفاده به عنوان سرویس مدارس راهی بازار کرده است.

به گزارش مشرق، کودکان در کره جنوبی خیلی زود می‌توانند از خودروی Staria Kinder شرکت هیوندای به عنوان اتوبوس مدرسه برای رفت و آمد استفاده کنند. Kinder یک کلمه آلمانی است که به معنای کودکان است.

این اتومبیل از جنبه بیرونی همان خودروی استاریا است که یک ردیف چراغ روی سقف آن در قسمت‌های جلو و عقب نصب شده است. علاوه بر این یک علامت توقف نیز کنار درب راننده گذاشته شده. تمامی این اتومبیل همانطور که انتظار می‌رود زرد رنگ است.

ویژگی های ایمنی برای کودکان

در داخل این ون، ۱۱ الی ۱۵ نفر می‌توانند بنشینند. تمامی کمربندهای خودرو قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و به همین دلیل تمامی کودکان در هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. همینطور یک سیستم یادآور کمربند ایمنی برای این خودرو تعبیه شده که به راننده اعلام می‌کند آیا کودکان کمربند ایمنی را متصل کرده اند یا نه.Staria Kinder هیوندای به ویژگی‌های امنیتی مجهز شده که از جمله آن می‌توان به سیستم جلوگیری از برخورد، هشدار خروج از خطوط جاده و جلوگیری از برخورد در نقطه کور اشاره کرد.

هیوندای، جزئیاتی از قدرت این اتومبیل منتشر نکرده، اما در اروپا این ون با موتور توربو دیزل و قدرت ۱۷۵ اسب بخار (۱۳۱ کیلو وات) در دسترس قرار دارد. این اتومبیل هشت دنده و به صورت دستی است.

خودروی Staria Kinder، یازده نفره بیش از ۳۴ میلیون وون معادل (۲۹ هزار دلار) قیمت دارد. نسخه ۱۵ نفره این خودرو ۳۷ میلیون وون و معادل ۳۱ هزار دلار قیمت گذاری شده است. هیوندای می‌گوید با احتساب یارانه قیمت واقعی این خودرو می‌تواند به ۲۰ میلیون وون (۱۶ هزار دلار) نیز برسد.

هیوندای انواع متفاوتی از خودروی‌های استاریا را ایجاد کرده و یک مدل باری نیز از این ون ساخته شده است. این کمپانی همچنین قصد دارد یک مدل با ویژگی کمپ کردن نیز تولید کند.

مینی ون هیوندای +عکس

مینی ون هیوندای +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 2
    به کجا چنین شتابان؟ این ره به ترکستان میره!!!! برگرد به مسیر اصلی و به رسالت یه رسانه انقلابیِ دردمند بپرداز.
  • احمد IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    3 1
    احسنت به کره
  • احمد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 1
    احسنت به کره جنوبی
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 1
    یاد موش کور افتادم
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 1
    خوبه عالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس