کد خبر 1285018
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
ترس تیم‌های ملی از تصمیم عجیب یوفا / تا یک هفته پیش از جام جهانی بازیکنان در باشگاه‌ها هستند!

نشریه اکیپ فرانسه گزارش داد که تا یک هفته پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲، بازیکنان در اردو تیم‌های باشگاهی خودشان خواهند بود.

به گزارش مشرق، برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در پاییز ۱۴۰۱ باعث شده تا بسیاری از تیم‌های ملی نسبت به زمان آغاز تمرینات پیش از این رقابت مهم سردرگم شوند.

اکیپ فرانسه طبق سندی فاش شده از یوفا نوشت که تنها یک هفته پیش از آغاز جام‌ جهانی در قطر، قرار است بازیکنان از باشگاه‌های خود مرخص و به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۳۰ آبان ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد. این اولین بار است که جام جهانی به این زمان موکول شده و به همین دلیل انتظار می‌رود تا یک هفته پیش از این آغاز این رقابت بازیکنان در باشگاه‌های خود دیدارهای فصل را انجام دهند.

ترس تیم‌های ملی از تصمیم عجیب یوفا

این موضوع برای تیم ملی کشورمان که چند لژیونر در اروپا دارد و در صورت صعود به جام جهانی قطر، نیز ممکن است باعث اذیت شود. مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، سعید عزت اللهی و بسیاری از بازیکنان دیگر تیم ملی در اروپا بازی می‌کنند و باید دید تکلیف آنها چگونه خواهد شد؟ آیا آنها تنها یک هفته پیش از جام جهانی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند یا خیر؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس