به گزارش مشرق، علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه طی توییتی نوشت: ‏ظهر امروز، در تماس تلفنی آقای چوی جونگ کان، قائم مقام وزارت خارجه کره جنوبی، به وی خاطر نشان کردم تنها اقدام موثر و سریع در رفع محدودیت منابع ایران در کره جنوبی و جبران خسارات وارده است که می‌تواند نقش مؤثری در ترمیم وجهه آسیب‌دیده این کشور نزد مردم ایران داشته باشد.

تنها اقدام موثر در رفع محدودیت منابع ایران در کره جنوبی چیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 1
    ایران کلی پول تو چین هم داره که بلوکه شده وهمین چینیها هم با کلی اذیت کردن وسود بیشتر به ما جنس میدن .روسیه که رفیق گرمابه وگلستان ما بود تو این سالها لوله گازی خودش به اروپا وآلمان رو تکمیل کرد وعملا ایرانی که می تونست به عنوان یک تامین کننده انرژی پایدار برای اروپا باشه رو از بازار اروپا بیرون کرد .اهمیت این لوله گاز به میلیاردها دلار درآمد سالانه ای بود که باهاش میشد کشور بهتری رو داشت .جالبی ماجرا این بود که این خط لوله از مسیر ایران وترکیه یا شمال عراق وسوریه (دقت کنین سوریه )راهی اروپا میشد وعملا تو این سالها جنگ نیابتی سوریه وعراق یکی از دلایلش همین خط لوله وبازیهای پشت پرده قدرتها بود .به هر حال جناب پوتین برنده بیرون اومدند از بازی وما هم فقط مثل همیشه بازنده نباشیم آچمز هستیم.
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 0
      راستی اگه شما این دروغها رو ننویسین مریم رجوی چه بلایی سرتون میاره؟؟! من شنیدم میگیره ....... و......!!!! راستش بنویسمم مشرق چاپ نمیکنه، حالا راستشو بگو، واقعیت داره؟؟!!
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      1 0
      متاسفانه اطلاعاتی که می دید دارای اشکالات زیادی هست مثلا روسیه سالهاست که از طریق خطوط لوله گاز خودش رو به اروپا صادر می کنه حتی سالها قبل از انقلابات رنگی در اوکراین و گرجستان ویا مسائل مرتبط با پرونده هسته ای ایران . مثلا انقلاب گل سرخ گرجستان سال 2003 به رهبری ساکاشویلی پیروز شد و انقلاب اوکراین سال 2004 به رهبری یولیا تیموشنکو و از بدو پیروزی این انقلابات رنگی همواره با روسیه بر سر حق ترانزیت گاز اختلاف داشتن که چندین بار به قطع جریان گاز به سمت اروپا منجر شد در حالیکه پرونده هسته ای ایران و تحریمها و فشارهای متعاقب اون در اواخر سال 2003 شروع شد . همچنین اگر قرار بر انتقلا گاز ایران به اروپا بود مسیر ترکیه کفایت می کرد ولی مسایلی مثل روابط ترکیه و رژیم اشغالگر قدس و فشارهای آمریکا باعث شد ایران در فکر راه جایگزین یعنی عراق و سوریه هم باشه و البته بیشترین فعالیت در این زمینه در سالهای 2010 و 2011 بود که حتی قرار دادی بین ایران و سوریه منعقد شد که در آغاز اعتراضات سوریه و درگیری ها در حمص و درعا بوده ، پس نمیشه گفت روسیه نقشی در راه اندازی این جنگ داشته چون در واقع تنها پایگاه باقیمانده برای روسیه در دریای مدیترانه سوریه بود اون هم وقتی که لیبی قذافی به عنوان دیگر متحد روسیه در ساحل مدیترانه در اواسط سال 2011 سقوط کرد .
  • RO ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 2
    ای وای دیگه حتما باید پولای بلوکه شده رو پس بدن چون خیلی مقتدرانه بود خداییش خجالت نمیکشین؟؟؟
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 0
      منم فکر نکنم این روش جواب بده، باید تیم Dynamic Duo جواد/عباس رو بیاریم اون یکی نیششو تا پس کلش واز کنه یه زانو هم بزنه جلوی رئیس جمهور کره، اگه نشد عباس یه خودکار پرت کنه تا مثل برجام حساب کارشونو بکنن و پولها رو آزاد کنن!!! خخخخخ
  • شسم IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    طرف را به ده راه نميدادند سراغ خونه كدخدا رو ميگرفت !
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      0 0
      فعلا که اربابهای شما یعنی غربی‌ها و کره ایها رو راه نمیدن و دود ازتون بلند شده، میدونم ناراحتی ، میتونی جوراباتو بجویی!!!!!
  • رهام IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    2 0
    قطع رابطه با این موشهای چشم بادامی کثیف .اینم مثل امریکا هست .
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    1 0
    به لوازم خانگی ایرانی بگین ارزانتر بفروشن خیلی گرانه تازه وام بانکی بایست بریم بگیریم
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    0 0
    حرف که خرج نداره
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    با خاطرنشان کردن پول نقد نمیشه. یکی خلاقیت کنه. اینجا خلاقیت به کار میاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس