شهید گمنامی که با وجود مخالفت‌ها به خانه کشتی آمد/ معجزه از نوع قهرمانی

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما با حضور شهید گمنام معجزه‌های زیادی دیده‌ایم.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر درباره اهدای مدال محمدرضا گرایی به شهید گمنام، عنوان کرد: ۲ سال پیش بود که خدا لطف کرد و دنبال حضور شهید گمنام بودیم اما برخی مخالف بودند. فرد بزرگواری گفت این شهید گمنام دوست دارد اینجا بخوابد و با وجود مخالفت‌ها این اتفاق افتاد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما الان بهترین کمپ تیم‌های ملی را داریم که از صدقه سری شهید گمنام است. این شهید گمنام اینجا معجزه می‌کند و چیزهایی که بچه‌ها گرفته‌اند باید یک کتاب نوشته شود. خوشحالم کشتی با حضور این شهید گمنام همیشه عاقبت بخیر است. اتفاقاتی که برای کشتی افتاد، دعای شهید گمنام و تمام شهدایی است که عکس آنها را در سالن می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

اهدای مدال طلای گرایی به شهید گمنام

دبیر با اشاره به کار ارزشمند گرایی، خاطرنشان کرد: امیدوارم این فرهنگ خوب نهادینه شود. ما حدود ۶۰ شهید کشتی‌گیر داریم. عکس تعدادی از آنها را نصب کرده‌ایم؛ برای اینکه این بچه‌ها بدانند این شهدا بوده‌اند که الان قهرمانان ما هستند. آنچه گرایی انجام می‌دهد، کار دلش است. امیدوارم فضا به سمتی برود که همه این چیزها را بگویند؛ نه اینکه از فضای مجازی بترسند. به گرایی به خاطر کاری که کرد تبریک می‌گویم، این کار لیاقت می‌خواهد. معامله با این شهدا برد است.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: رضا در بدترین شرایط بدنی بود. او ۳ بار در کمتر از ۶ ماه وزن کم کرد و کسانی که وزن کم می‌کنند می‌دانند من چه می‌گویم. بعد از مبارزه با کشتی‌گیر ژاپنی به او گفتم باید کشتی را دربیاوری. نمی‌دانم به شهید گمنام چه گفت که همه کشتی‌هایش را یکی پس از دیگری برد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نهضت جهانی صلوات IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    4 1
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم@ خوشا بحال آنانکه با شهادت رفتند@ حضرت امام خمینی رحمه الله علیه@ احسنت وآفرین بر این تدبیر دبیر عزیز که خادمی شهدای عزیز بخصوص گمنامها مجموعه کشتی را عزتمند ومقتدر ساخته است@یادی کنیم از پیشکسوت کشتی که همین عشق به اهل بیت او باعث پیروزیهای افتخار آفرین در کشتی شدیعنی حاج محمد رضا طالقانی @ برای شادی ارواح شهدا وموفقیت روز افزون ورزش کشتی وتمام مربیان بزرگوار 14 صلوات اهدا نمائیم
  • US ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    5 0
    ماشاا.. به این کشتی گیرها حقیقا کشتی روح پهلوانی دارد. گل سرسبدشون هم آقا ابراهیم هادی بوده و هست
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    آقای دبیر گرین کارت همراهت است یک سری به آمریکا بزنیم
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    زنده باد درود بر جوانمری گرایی
  • خلیل سرابی اشلقی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    بنام خدای سلام به همه کشتی گیرهای شهید وگمنام ،لنده حقیر بعنوانه عضو کوچکی از خونواده کشتی آزاد،می اونم به این جور مرامداران عنوان جهان پهلوان را که حتی به هر قهرمن المپیک هم نمی دن ،رو اهدا،ودستو پای این جهان پهلوانی که باغیرت با تمام وجود وبا ده های مردم خوبمون این مدال لتارشذو آورد و اهدا کرد سپاسگزارم...
  • هم وطن IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    یکی به این بنده خدا کمک کنه تا ساقیشو عوض کنه
  • Zana GB ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    من ماندم اگر بار دیگر کشتی نتیجه نگرفت باید تقصیر را گردن کی بگذاریم همانطور که موفقیت را به اینا منتصب میکنیم.دنیا دنیای تلاش و اسباب و مسببات است.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      0 0
      بله تلاش ! اگه به تلاش باشه حریف های مقابل خیلی پر تلاش تر و با امکانات بودن همین که ۱۱ ثانیه آخر کشتی رو ببری و خود طرف میگه داشتم می باختم خسته بود وزن کم کرده بودم معجزه شد بردم دیگ طرف خودش میگ
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    خداقوت
  • صبا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    زمانی که در اعماق دریا در حال غرق شدن هستند خدا را با تمام وجود فریاد می زنن چه میشود فطرت خداجویی آنها ناگاه بیدار می‌شود ولی همین که فراق می‌شوند خدارا فراموش کرده همه چیز را متناسب با نظم دنیا می دانن!
  • سلام IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام دست علیرضا دبیر این مرد پهلوان که خاطره های خوبی برای ما وایران افرید را میبوسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس