شورای شهر

سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی یک فوریت طرح منشور کارگروه حسابرسی و نظارت مالی خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه علنی فردا (یک‌شنبه ۲۵ مهرماه) شورای شهر تهران، اظهار داشت: در این جلسه میزبان آقای زاکانی شهردار تهران هستیم و قرار است ایشان درباره برنامه‌های شهرداری تهران گزارشی ارائه کنند.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه، بررسی یک فوریت طرح منشور کارگروه حسابرسی و نظارت مالی در دستور کار صحن شورا قرار دارد.

سخنگوی شورای شهر از بررسی دو فوریت طرح «بهبود وضعیت حمل و نقل در صورت بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا» خبر داد و گفت: دستور کار دیگر ۱۶ امین جلسه شورا بررسی دو فوریت طرح «اصلاح تبصره سی ام ذیل ماده واحده بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران» است که بر بهبود پوشش بیمه کارکنان شهرداری تاکید دارد.

نادعلی افزود: انتخاب چند عضو برای عضویت در سایر کارگروه‌ها نیز در دستور کار این جلسه قرار دارد که انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کارگروه «ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی در شهر تهران»، با توجه به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: انتخاب یک نماینده از شورا در هیئت انضباطی با موضوع «نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی کشور» با توجه به پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل صورت خواهد گرفت.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین از انتخاب یک نفر جهت عضویت در شورای هماهنگی و برنامه ریزی برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با توجه به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی، اجتماعی خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس