کد خبر 1286684
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
حوادث

پیکر بی‌جان دختری جوان در ارتفاعات ماسوله و جسد یک سنگ نورد در یزد که به علت سقوط از ارتفاع جان باخته بودند، کشف شد.

به گزارش مشرق، روز جمعه بعد از اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر گم شدن خانم جوانی در منطقه خربو «ماسوله» اکیپ پایگاه هلال احمر فومن با وی تماس گرفتند و بعد از صحبت کردن و کسب دقیق محل به منطقه اعزام شدند اما بعد از اینکه به منطقه مورد نظر رسیدند اثری از دختر جوان پیدا نشد. با اضافه شدن تیم امدادی جست‌وجوها ادامه یافت تا اینکه پس از ۲ ساعت جسد دختر جوان در حالی که از ارتفاع تقریباً صد متری سقوط کرده بود پیدا شد.

گمانه زنی‌هایی مبنی بر قتل این دختر جوان هم وجود دارد به همین خاطر جسد وی برای مراحل کالبد شکافی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

مرگ سنگ نورد یزدی

روز جمعه گذشته سنگ نورد ۴۳ ساله یزدی بر اثر سقوط از ارتفاعات و کوه‌های اسلامیه در شهرستان تفت جان باخت.«سیدمهدی حسینی» معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: ظهر جمعه به‌دنبال اعلام خبر سقوط یک کوهنورد ۴۳ ساله در ارتفاعات و کوه‌های اسلامیه، بلافاصله یک تیم واکنش سریع با یک دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

پس از رسیدن تیم عملیاتی و نجاتگران به محل حادثه و ارزیابی اولیه مصدوم، بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی وی را به پایین ارتفاعات منتقل و برای اعزام به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.وی با بیان اینکه مصدوم هنگام سنگ نوردی و به علت بیرون آمدن ابزار از ارتفاع ۳۰ متری سقوط کرده بود، بیان کرد: متأسفانه این کوهنورد به علت جراحات شدید وارده با وجود تلاش نیروهای امدادی، در اورژانس فوت کرد.معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: «محمد حسینی» از کوهنوردان و سنگ نوردان پیشکسوت استان و از اعضا و نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر بوده است.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس