سرلشکر باقری

توسعه همکاری در زمینه مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی، تداوم همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم و تحولات افغانستان و سوریه در دستور کار مذاکرات روسای ستادکل نیروهای مسلح دو کشور است.

به گزارش مشرق، «سرلشکر محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر به روسیه با  «والری گراسیموف» رییس ستادکل نیروهای مسلح روسیه دیدار کرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری که یکشنبه شب در صدر هیات بلندپایه نظامی به مسکو سفر کرده است، عصر امروز با همتای روسی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان که به مسکو سفر کرده است، امروز (دوشنبه) در نشستی با کارشناسان و مدیران نهادهای ایرانی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اهداف این سفر، وضعیت همکاری‌ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی دو کشور و آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم را ترسیم و تبیین کرد.

وی در این نشست با تأکید بر اینکه «برای داشتن روابطی مستحکم با کشورها به‌خصوص روسیه و دیگر کشورهای همسایه به نقشه راه نیاز داریم»، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های مختلف همکاری با روسیه در ابعاد نظامی-دفاعی، مناسبات و همکاری‌های فی مابین در این حوزه‌ها افزایش خواهد یافت.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    4 0
    اقایون جوری قرارداد بنویسید که روس ها زیر قرارداد زدن بتونیم شکایت و جریمه بگیریم چون نمیشه به روس ها اعتماد کرد
    • افشین IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      2 0
      قراردادها نوشته شده. در عرف بین الملل هم هر قرار دادی در،صورت لغو یا عمل نشدن راهکار خاص خودش رو داره. ولی فعلا ورژني مثل دولت قبلی ما در روسیه در راس قدرت نیست و خود روسیه هم با غرب مشکل دارد و غربیها بعید هست بتوانند در این باب باعث خلف وعده شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس