قالیباف نمایه

رئیس مجلس در پیامی درگذشت "ابوالفضل فخرالاسلام" فعال جبهه انقلاب اسلامی استان مرکزی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، ابوالفضل فخرالاسلام ۲۰ مهرماه براثر سانحه رانندگی در محور کمیجان- آهنگران در مسیر برگشت از کمیجان (زادگاهش) به سمت اراک جان خود را از دست داده و آسمانی شد، وی از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و دهه‌ها در مجموعه آموزش و پرورش استان مرکزی مشغول به کار بوده و شاید نقطه عطف فعالیت وی را حضور در مدارس شاهد باید دانست که هزاران دانش آموز از فرزندان و خانواده معظم شاهد، ایثارگر و جانباز در کلاس‌های درس وی علم آموزی کردند.

بیشتر بخوانید:

قالیباف بر توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و ونزوئلا تاکید کرد

وی که مدیرمسئول هفته نامه شمس استان و آفتاب بود، از جمله معدود رسانه‌های مکتوب جریان انقلابی بود که چندین دهه در دفاع از جریان انقلاب اسلامی قلم زده و نیز چندین جلد کتاب در حوزه های مختلف تدوین نموده است.

فخرالاسلام که از جمله نیروهای انقلابی استان مرکزی به شمار می‌رود، سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی، رئیس ستاد مردمی ستادهای انتخاباتی رئیسی در سال ۹۶ و نیز عضو ارشد ستادهای رئیسی در سال ۱۴۰۰ بود و پیش از آن نیز در ستاد انتخاباتی نیروهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری ادوار گذشته نیز فعال بوده است.

وی همچنین در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدای جریان انقلابی معرفی شده از سوی شورای ائتلاف استان مرکزی در کنار علی اکبر کریمی(نماینده فعلی مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس) معرفی شد که با استقبال خوب مردمی توانست پس از کریمی و آصفری به عنوان نفر سوم نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان باشد.

ظهر امروز در مراسمی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اراک، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و جمعی از فعالان سیاسی و اصحاب رسانه استان حضور داشتند پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت امور مجلس و استان‌ها تقدیم فرزند ارشد فخرالاسلام شد.

رئیس مجلس درگذشت فعال جبهه انقلاب اسلامی استان مرکزی را تسلیت گفت +عکس

"قالیباف" رئیس مجلس در این پیام آورده است: "خبر درگذشت رزمنده ولایی، بسیجی فرهنگی مرحوم حاج ابوالفضل فخرالاسلام مایه تاسف و تالم گردید. اینجانب این ضایعه را به مردم آن دیار و همچنین همرزمان و هم‌سنگران و به ویژه به خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن فقیئ سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئله می‌کنم."

رئیس مجلس درگذشت فعال جبهه انقلاب اسلامی استان مرکزی را تسلیت گفت +عکس

"محمد حسین فروزانمهر" معاون سازمان مدیریت کشور نیز در پیامی با تسلیت درگذشت این فعال سیاسی و رسانه‌ای انقلابی استان مرکزی آورده است: "بانهایت تاثر و تاسف درگذشت برادر گرانقدر و دلسوز مرحوم مغفور دکتر حاج ابوالفضل فخرالاسلام را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسه و برای بازماندگان گرامی صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم."

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس