واکنش سردار رحیمی به فرایند بازپروری معتادان در پایتخت؛ مسیر اشتباه است!

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه معتادان متجاهر در سطح شهر یکی دیگر از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی است، گفت: در این‌ باره فراهم نبودن زیرساخت‌ها و اصلاح مسیر بازپروری است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران، اظهار کرد: امروز برای آشنایی و ایجاد وحدت، همدلی، رفاه و هم‌افزایی خدمت شهردار تهران آمده‌ایم. با آغاز مدیریت جدید در شهرداری تهران باید یک ارتباط نزدیک و هم‌افزا میان شهرداری با نیروی انتظامی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

گلایه رئیس پلیس: جمع‌آوری معتادان متجاهر وظیفه پلیس نیست

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ موضوع باعث شده که نیروی انتظامی به صورت مرتب و روزانه با شهرداری در ارتباط باشد، افزود: نگاه نیروی انتظامی در دوره‌های پیشین و جدید باتوجه به روی کار آمدن مجموعه ولایی، انقلابی و جهادی وظیفه نیروی انتظامی را دوچندان می‌کند که در کنار مجموعه شهرداری تهران به ویژه آقای زاکانی باشد تا شهردار بتواند بدون هرگونه دغدغه‌ای مسئولیت‌های خطیر و مهمی که در شهرداری تهران است را به مرحله اجرا بگذارد و فعالیت‌ها را به خوبی انجام دهد.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه اگر نیروی انتظامی در دو بخش امنیت ،آرامش و آسایش هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم را ایجاد کند حتماً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد، تصریح کرد: هم‌افزایی دستگاه قضا به ویژه دادستانی و دادسراها با نیروی انتظامی، امنیت‌آفرین خواهد بود.

به گفته وی؛ در بخش آرامش و انضباط اجتماعی توسعه و رونق شهری، عمران و آبادانی؛ هم افزایی شهرداری و نیروی انتظامی جزو ضروریات است و باید این دو نهاد در کنار هم قرار گیرند تا کارها بسیار خوب به سامان برسد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام امکانات در خدمت شهرداران مناطق و نواحی، معاونان و ... خواهد بود؛ البته بنده این مورد را به همکاران خود ابلاغ کرده‌ام. این مورد با جدیت دنبال خواهد شد تا اهداف تیم مدیریت ولایی و جهادی شهرداری تهران اجرا شود.

سردار رحیمی در ادامه به ذکر تعدادی از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی پرداخت و گفت: ترافیک یکی از موضوعات مورد مطالبه رهبری و مسئولان نظام همچنین دغدغه شهردار تهران است که این روزها مقداری مشکل‌ساز شده است و این روزها ترافیک جدی در تهران مشاهده می‌شود که حجم این ترافیک از ساعت ۴ عصر به بعد بیشتر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه معتادان متجاهر در سطح شهر یکی دیگر از موضوعات مورد مطالبه نیروی انتظامی است، توضیح داد: واقعیت دراین‌باره فراهم نبودن زیرساخت‌ها و اصلاح مسیر بازپروری است چرا که مسیر اشتباهی طی می‌شود. در این‌باره علاوه بر هزینه، ساختمان‌های مورد نیاز طبق ماده ۱۵ و ۱۶ فراهم شده است اما مسیر اشتباهی برای بازپروری معتادان طی می‌شود.

سردار رحیمی افزود: پیش از این گفته بودیم که درباره خانه‌های بهاران هزینه‌هایی که انجام می‌شود، دور ریختن منابع است. بنده برای ایشان تحلیل کردم و شهردار پیشین هم این موضوع را پذیرفت. مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ مسیر بازپروری که طی می‌کنند اشتباه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس