بوندس‌لیگا| بایرن مونیخ، هوفنهایم را در هم شکست و صدرجدول را حفظ کرد/ دورتموند به تعقیب باواریایی‌ها ادامه داد

هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان با ثبت پیروزی در کارنامه تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی پیگیری شد.

به گزارش مشرق، در آغاز دومین روز از هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت ۱۷ به وقت تهران، ۴ دیدار برگزار شد که در پایان مهمترین‌ بازی‌ها، تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند با اقتدار از سد رقبای خود گذشتند.

در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، بایرن صدرنشین با نتیجه ۴ بر صفر هوفنهایم را شکست داد. سرژ گنابری در دقیقه ۱۶، روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۰، اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دقیقه ۸۲ و گینگزلی کومان در دقیقه ۸۷ گل‌های باواریایی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند. بایرن مونیخ با این نتیجه هفتمین برد خود را کسب کرد و با ۲۲ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

در دیگر بازی مهم امشب فوتبال آلمان، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه تیم آرمینیا بیلفلد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. امره جان در دقیقه ۳۱، متس هوملس در دقیقه ۴۵ و جود بلینگهام در دقیقه ۷۲ گل‌های دورتموند را به ثمر رساندند و تنها گل تیم میزبان را هم کلوس در دقیقه ۸۷ زد. با این نتیجه هفتمین برد زنبورها به ثبت رسید و آنها با یک امتیاز کمتر نسبت به بایرن مونیخ به تعقیب صدرنشین جدول ادامه دادند.

در سایر بازی‌ها لایپزیگ در خانه با نتیجه ۴ بر یک از سد تیم گروترفورث گذشت و تیم ولفسبورگ هم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میهمان خود فرایبورگ شد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ تیم هرتابرلین میزبان مونشن‌گلادباخ است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس