وزیر کشور سکان هدایت استان همدان را به «علیرضا قاسمی فرزاد» سپرد

وزیر کشور شنبه شب با حضور در جلسه شورای اداری استان همدان با قدردانی از خدمات «سید سعید شاهرخی» سکان هدایت استان در دولت سیزدهم را به « علیرضا قاسمی فرزاد» سپرد.

به گزارش مشرق، در این آیین که همزمان با شب میلاد حضرت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، «محمد علی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند.

وزیر کشور: برای پیروزی باید به توانمندی های خود اتکا کنیم

وزیر کشور در آیین معارفه استاندار همدان گفت که باید دوره و صفحه جدیدی را آغاز کرده و با ایجاد جنبشی در جامعه، امید را در دل مردم زنده کنیم.

«احمد وحیدی» افزود: اینکه نگاه ما به داشته های غرب باشد در فرهنگ ما راهی ندارد و بدانیم که اگر به غیر متکی شویم شکست خواهیم خورد و برای پیروزی باید به توانمندی های خود اتکا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با مردم همراه بود تا جنبش جدیدی راه بیفتد، تاکید کرد: در جامعه ای که دچار بی اعتمادی باشد باید حرکت کرد تا خمودگی از بین رفته و امید در دل مردم زنده شود.

وزیر کشور سکان هدایت استان همدان را به «علیرضا قاسمی فرزاد» سپرد

قدردانی از دولت سیزدهم برای شرایط توسعه استان همدان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان آمادگی خود را در رفع مشکلات، کمک به رونق اقتصادی و تولیدی استان و همکاری با استاندار اعلام می کند گفت: از دولت آیت الله رییسی باید برای ایجاد شرایط رشد استان همدان قدردانی کرد.

«محمدمهدی مفتح» ابراز امیدواری کرد: تعامل استاندار همدان با مجمع نمایندگان استان زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کند.

وی مشکل آب را مانع بزرگی در توسعه کشاورزی استان دانست و ادامه داد: در بخش آب شرب هم نگرانی ها بسیار زیاد است.

مفتح خاطر نشان کرد: استان همدان در مسیر چند استان قرار دارد و با برخورداری از ظرفیت  گردشگری و زمین های حاصلخیز از ثروت های منطقه محسوب می شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت در استان همدان رشد نکرده است با این وجود در استان ظرفیت سرمایه گذاری برای صنایع سنگین وجود دارد.

مفتح اظهار داشت: انتظار می رود با مطالعه سریع زمینه رشد کشاورزی و صنعت فراهم شود تا در کنار رشد گردشگری شاهد توسعه استان باشیم.

 وی با بیان اینکه همه نمایندگان یاران استاندار در پیشرفت استان هستند گفت: مشکلات متعددی در استان وجود دارد که مردم دنبال می کنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل بیکاری در همه استان وجود دارد و نمایندگان اعلام آمادگی می کنند که به مشکلات استان رسیدگی کند.

وی با اشاره به نقش امام جمعه در تسهیل امور گفت: ائمه جمعه و حوزه های علمیه نقش ویژه در رشد و توسعه استان دارند.

سند توسعه اقتصادی استان همدان با همفکری نمایندگان طراحی و اجرا شد

 آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان نیز گفت: مردم دیار همدان همواره قدردان تلاش ها و خدمات استاندار سابق هستند چراکه دراین دوره سند توسعه اقتصادی استان با همفکری و همراهی نمایندگان طراحی و اجرا شد که بسیار هم موفق بود.

وی با اشاره به وحدت و همراهی مطلوب حاکم بر استان همدان در مسیر خدمت به مردم، اظهار داشت: اساس کارها و فعالیت های مدیریتی استان همدان در ۲.۵ سال گذشته تنها بر محور خدمت به مردم استوار بوده است.

امام جمعه همدان گفت: بنای کار ما در استان همدان حمایت از مسئولان خادم و خدمتگزار به مردم است و مدیرانی که در راستای تقویت نظام اسلامی و روند خدمت به مردم تلاش کنند، همواره مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

استاندار سابق همدان زمینه حضور بانوان در عرصه های مدیریتی را فراهم کرد 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان نیز با بیان اینکه شاهرخی  ۱۸ سال در همدان خدمت کرده و از سربازی به سرداری رسیده افزود: وی با تجارب در کارها با درک بالای خود نقش آفرینی مثال زدنی ایجاد کرده است.

«مصطفی آزادبخت» افزود: شاهرخی از زمان تصدی استانداری همدان ارتباط تنگاتنگی با هیات های مذهبی برقرار کرده و انتصاب بانوان به سمت های معاون فرمانداری از عملکرد مهم وی بوده است.

 هر آنچه که رییس جمهوری در حکم ابلاغ کرده سرلوحه کار و برنامه ها است

استاندار جدید همدان نیز در این آیین گفت: از مسایل فرهنگی نباید غافل شویم و همه بخش ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد چراکه پیوست فرهنگی شرط موفقیت برنامه‌های توسعه استان است.

«علیرضا قاسمی فرزاد» با بیان اینکه هر آنچه که رییس جمهوری در حکم ابلاغ کرده سرلوحه کار و برنامه ها است افزود: برای توسعه همه جانبه استان در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب در چند سال اخیر بحث تولید را مطرح کردند که در این راستا واحدهای نیمه راکد استان همدان باید پیگیری شود و آنها را به مدار تولید برگردانیم.

حاجی بابایی: انحراف در مسیر دولت ظلم به نظام است 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انحراف در مسیر دولت ظلم به نظام، مردم و خون شهدا است.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: دولت امروز وظیفه سنگینی به عهده دارد و همه موظفیم با تمام قدرت دولت را حمایت کنیم و کوچکترین حاشیه سازی ظلم به مردم و دولت است.

وی ادامه داد: آنچه که اتفاق افتاد اراده دولت آیت الله رییسی است و همه بزرگان استان در کمک به استاندار حاضر و با هم همراه هستند.

استاندار سابق همدان: ۸۰ طرح بزرگ استان در دست اجراست

استاندار سابق همدان با بیان اینکه اکنون ۸۰ طرح بزرگ ملی این استان در حال اجرا است گفت: جذب سرمایه گذار، ایجاد طرح ها، حمایت از تولید و افزایش واحدهای تولیدی و فعال کردن واحدهای راکد از جمله اولویت های مدیریتی استان در این سالها بود.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در راستای رشد و توسعه استان همدان برای اجرای طرح های عمرانی زیربنایی هزینه و سرمایه گذاری شده است.

شاهرخی گفت: اعتبارات عمرانی استان همدان سالانه کمتر از هزار میلیارد تومان بود که سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی به خوبی نشان دهنده کار مداوم و تلاش جهادی مدیران اجرایی با همراهی موثر نمایندگان در این استان است.

وزیر کشور عصر امروز(شنبه) به منظور معرفی استاندار جدید همدان و تکریم استاندار قبلی این استان وارد همدان شد.

«علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه ۲۸ مهر امسال با تصویب هیات دولت به عنوان شانزدهمین استاندار همدان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از هیات دولت سیزدهم رای اعتماد گرفت.

قاسمی فرزاد متولد سال ۱۳۴۵ شهر همدان، از نیروهای با سابقه وزارت کشور است که معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان، گزینش استانداری همدان، فرمانداری دماوند، فرمانداری پاکدشت، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل توسعه ای ، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، مدیر امور اداری و بازرسی ستاد رسیدگی به امور آزادگان استان همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

از دیگر پست های مدیریتی استاندار جدید همدان می توان به معاونت اداری و مالی ستاد نصر، معاون امور بین الملل ستاد نصر، رئیس اداره اول سیاسی فرق و ادیان وزارت کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، مشاوره رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور ، معاون مدیرکل سیاسی و سرپرست اداره دوم(انتصابات) وزارت کشور و  رییس دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ فعالیت احزاب وزارت کشور اشاره کرد.

استاندار جدید همدان دارای مدرک کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای، رزمنده و جانباز ۴۵ درصد با ۶۶ ماه سابقه آزادگی(اسارت) است.

«علیرضا قاسمی فرزاد» شانزدهمین استاندار همدان پس از پیروزی انقلاب است و از ابتدای انقلاب تاکنون «رضا تمدن، عباس حائری، محمدعلی کی نژاد، محمد صالح مدرسه ای، علی دانش منفرد، محمدرضا سپهری(سرپرست)، محمدعلی تقی جهرمی، احمد خرم، علی جابریان همدانی، علی اصغر زبردست، بهروز مرادی، کرم رضا پیریایی، علی محمد آزاد، محمدناصر نیکبخت و سید سعید شاهرخی» سکان استانداری همدان را بر عهده داشتند.

 احمد خرم و محمدناصر نیکبخت هر یک با پنج سال خدمت رکورددار استانداری همدان در بین ۱۵ استاندار پیشین این استان هستند.

«سیدسعید شاهرخی» استاندار سابق همدان نیز از ۲۳ آبان ۹۷ تاکنون سکان هدایت استان را در دست داشت.

استان همدان با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    بنده خدا باچه ترسی رفته توجلسه گفته الان یکی یهو میاد میخوابونه توگوشم
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    متاسفم
  • RO ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    امسال سال آزادی ایران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس