کد خبر 1289767
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
عنایتی: بازی حساسی مقابل پیکان داریم/بعد از بازی با استقلال سطح انتظار از ما بالا رفته است

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بعد از بازی با استقلال انتظارات از ما بالا رفته است.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از مسابقه با پیکان در نشست خبری اظهار داشت: بازی فردا برای ما بسیار حساس است و بعد از بازی که مقابل استقلال انجام دادیم همه آنهایی که فوتبال تماشا کردند فوتبال زیبایی دیدند و لذت بردند از بازی هر دو تیم. سطح انتظار از تیم ما بالا رفته است و ان شاءالله بازیکنان ما حساسیت دیدار فردا را درک کرده باشند. امیدوارم بتوانیم هم بازی زیبا انجام بدهیم و هم در نتیجه گیری موفق باشیم.

عنایتی تصریح کرد: باید از این هفته شرایط خوبی در لیگ برای خودمان رقم بزنیم. با توجه به بازیکنان جوان و با تجربه ای که در اختیار داریم انتظار از تیم بالاتر است. شاید دوستان در حوزه رسانه خیلی به موضوع بازی ما با استقلال پرداختند اما من می دانم بازیکنان ما چه کیفیتی دارند و انشاءالله فردا به دور از حواشی بازی خوب و تماشاگرپسند ارایه کنیم ضمن اینکه می دانیم پیکان چه تیمی است. تیمی فوق العاده قابل احترام و قدیمی است و باید تلاش مان را بکنیم.

وی در مورد اینکه از غیبت خبرنگاران در نشست خبری امروز گلایه دارد، عنوان کرد: ۲۳-۲۴ سالی که در فوتبال ایران هستم همیشه به رسانه ها چه نوشتاری و چه دیداری احترام گذاشته ام اما اگر قرار باشد فقط دوستان ما در رسانه بازی های ما مقابل استقلال و پرسپولیس را خوب پوشش بدهند و خبرنگار زیاد باشد و بقیه بازی ها اهمیت زیادی نداشته باشد دیگر به نشست خبری نخواهم آمد و احترام باید متقابل باشد. لیگ برتر سطح اول فوتبال ایران است و به همه تیم ها باید به یک شکل نگاه شود و فقط استقلال و پرسپولیس نباید باشد. در اخلاق من نیست از هفته بعد در نشست خبری حاضر نمی شوم و برای این حرفم دلیل دارم زیرا تیم من امروز در کرج تمرین کرد و به احترام اهالی رسانه با عجله از کرج خود را به تهران رساندم اما اهالی رسانه نیامدند و فقط یک نفر حضور دارد و این جالب نیست و احترام باید دو طرفه باشد. اگر قرار است احترام نگذاریم من هم دیگر به نشست خبری نخواهم آمد.

بیشتر بخوانید:

عنایتی پس از باخت به استقلال: تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستیم

عنایتی در مورد محرومیت سه هفته ای هوادار از میزبانی در لیگ برتر اظهار داشت: در آخرین بازی که در لیگ یک داشتیم برق ورزشگاه قطع شد. باشگاه ما ورزشگاه اختصاصی ندارد و این ورزشگاه ها را اجاره می کنیم و برای چند ساعتی در ورزشگاه حاضر می شویم. در آخرین هفته لیگ یک برق ورزشگاه قطع شد و وقفه در بازی انجام شد که کمیته انضباطی باشگاه ما را ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و سه هفته از میزبانی محروم کرد و احترام به این رای می گذاریم. همه جوانب را باید در نظر گرفت.  به هرحال اگر ورزشگاه اختصاصی داشتیم می توان به آئین نامه و کتاب مراجه کرد اما در ورزشگاه در بازی آخر که می خواستیم برای فینال برویم مدرسه فوتبال هنوز داخل زمین بود. قطع برق ورزشگاه هم تقصیر من نیست. دوستان تصمیم گرفته بودند و انشاءالله تجدید نظر شود که بتوانیم در تهران بازی هایمان را ادامه بدهیم.

سرمربی هوادار در مورد بالا رفتن انتظار از تیم گفت: تماشاگران ما همه کارشناس هستند و بازی را تحلیل می کنند و نمره می دهند و انتظار از تیم ما بالا رفته است. علاقه شدیدی به بازی هجومی دارم اصلا دوست ندارم تیمم دفاعی بازی کند.  می دانم بازیکنان مان چه کیفیتی دارند و با کمترین هزینه توانستیم مجموعه ای را جمع کرده ایم که فوتبال را بلدند و تا پایان  فصل با همین شیوه بازی می کنیم. نتیجه را فدای فوتبال زیبا نمی کنیم و هم باید نتیجه بگیریم و هم فوتبال زیبا انجام بدهیم. انشاءالله در ادامه راه این اتفاق برای ما رخ می دهد.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: هیچ بازیکن مصدومی نداریم با تمام قوا بازی می کنیم. 

عنایتی در مورد تغییر داور مسابقه اظهار داشت: لحظه آخر شنیدم که داورمشکوک به کرونا بوده تغییر کرده و یک داور با تجربه و کاربلدی جایگزین شده است و مطمئنم شرایط داوری ما نسبت به فصول گذشته بهتر خواهد شد. داوران با تمام وجود  قضاوت کنند و حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. امیدوارم کمک داور ویدئویی هرچه زودتر به فوتبال ما بیاید و مشکلات کمتر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس