تسلیم کارکنان آمریکایی در برابر واکسیناسیون اجباری

صدها هزار نفر از مردم نیویورک به دلیل ترس از دست دادن شغل خود، پس از مدت‌ها مقاومت، بلاخره دز واکسن خود را دریافت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از نیویورک تایمز صدها هزار نفر از مردم نیویورک به دلیل ترس از دست دادن شغل خود پس از مدت‌ها مقاومت، بلاخره دز واکسن خود را دریافت کردند.

اولین گروه از کارکنان در آمریکا، معلمان، پرستاران و کارکنان مراقبت خانگی بودند که به دلیل شرایط کاری ویژه خود، واکسن اجباری  را پذیرفتند. برخی کارشناسان پیش بینی می‌کردند استعفای گروهی از سمت نیروی کار در این کشور اتفاق بیافتد اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد، چرا که بسیاری از کارگران به دلیل نگرانی شغلی، با شناب زیادی برای تزریق واکسن اقدام نمودند.

اما در مواردی نیز مقاومت‌های شدیدی در برابر واکسیناسیون در  آمریکا گزارش شده است. در ماه جاری، پس از آن که مربی تیم فوتبال دانشگاه واشنگتون و برخی از کارکنان تیم فوتبال آن  در برابر تزریق واکسن  مقاومت کردند، از این تیم خراج شدند. ایالت ماساچوست نیز که در آن قانون الزام به واکسن از هفته‌ی از هفته‌ی پیش اجرایی شده است، شاهد استعفای  ۱۵۰ نفر از افسرهای پلیس به صورت رسمی و یا تکمیل فرم‌های استعفا از سمت آنان بوده است.

این گروه از افراد داده‌های علمی مبنی بر ایمن بودن واکسن های کوید-۱۹ و موثر بودن آن در برابر بستری شدن و مرگ و میر را قبول ندارند.

بر اساس اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری آمریکا، افراد واکسینه نشده ۴.۵ برابر بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند و ۱۱ برابر بیشتر از افراد واکسینه  احتمال مرگ آن‌ها در اثر ابتلا به بیماری کوید-۱۹ وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    26 1
    قدرت پول سرمایه دارن با خرید و تسلط بر رسانه های جهان و متاسفانه ایران بر هر منطق و مستند علمی پیروز شده و در جهان بی درو پیکر همچنان ماسونها و الیتها و ایلومیناتها هرکاری دلشون میخواد با مردم میکنن و ما هم متهم به توهم توطئه میشیم. این میشه که فرانسه از واکسیناسیون اجباری کنار میکشه ولی ایران داره تمام مردمش رو طبق خواسته همین جماعت وحشی و جنایتکار وروانی که گفته شد به اجبار واکسن میزنه .اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    2 0
    اینجا کشور صاحب الزمانه به آمریکاییهایی که تسلیم شدن نگاه نکنید به خون شهید سلیمانی قسم خیلی از مردم آگاه و فرهیخته ایران درسی بهتون میدن که دیگه هوس نکنید اسم اجبار رو به زبون کثیفتون بیارید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس