.

رژیم صهیونیستی در سالهای گذشته همواره متهم بوده است که با انجام حفاری‌های عامدانه در زیر محوطه تاریخی قدس، دست به تضعیف پی و ستون‌های آثار تاریخی و مقدس اسلامی از جمله مسجد الاقصی و قبه الصخره می‌زند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری "وکالة شهاب للأنباء" وابسته به مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه تصاویر جدیدی از یک تونل حفاری شده توسط رژیم صهیونیستی در نزدیکی محوطه مسجدالاقصی را منتشر کرد.

تصاویر جدید از تونل‌ اسرائیلی در زیر مسجدالاقصی +عکس

ماه گذشته میلادی بود که منابع فلسطینی از کشف یک تونل جدید حفاری شده توسط صهیونیست‌ها در محدوده مسجد الاقصی خبر داده بودند. این تونل بزرگ به طول ۵۰۰ متر از پایین شهرک سلوان عبور کرده و پس از عبور از شهرک وادی حلوه و زیر دیوار شهر قدیمی به حیاط مسجد الاقصی ختم می شود.

تصاویر جدید از تونل‌ اسرائیلی در زیر مسجدالاقصی +عکس

گفتنی است رژیم صهیونیستی در سالهای گذشته همواره متهم بوده است که با انجام حفاری‌های عامدانه در زیر محوطه تاریخی قدس، دست به تضعیف پی و ستون‌های آثار تاریخی و مقدس اسلامی از جمله مسجد الاقصی و قبه الصخره می‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    43 2
    دنبال انگشترو فرش سلیمان نبی هستن. نمیدونن که اونجا نیست و ..
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      3 0
      این احمق ها سلیمان قبول دارند اما حرفاشو نه. خخخخخخخ، تمام قدرتش به اراده خدا بوده و هنوز نفهمیدن
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      0 0
      تاریخ سندی واسه نسل کشی نیست آمریکا هم سرزمین ابا اجدادی سرخپوستان هست و کل آمریکای جنوبی پرتقالی و اسپانیایی زبانه حالا میشه بریم هر چی آمریکایی هست قتل عام کنیم و تعدادی سرخپوست از اقصی نقاط جهان بذاریم جای مردم فعلی در مورد فلسطین هم یه عده از جاهای دیگه آمدن یه عده هم از قدیم بوده اند و عده ای مسلمان شدند عده ای هنوز یهودی اند و نظام حکومت دست مسلمانان اکثریت بوده در آخر این یهودیان که از کشورهای دیگه جمع آوری شدند به مقصد فلسطین مگر در کشور خودشان زندگی راحتی ندارند اصلا میان فلسطین بیان چه حقی دارند مردم اونجا رو نسل کشی کنند به میزانی که زمین خریدند بیان مدعی خاک فروخته نشده هم نباشند و مساله دو دولت رو هم که سازمان ملل وضع کرد هم این اسراییلی ها قبول ندارند و دنبال جنگ و مدعی نیل تا فراتند
    • شقایق IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      0 0
      خیر به دنبال اینا نیستن ب دنبال مسائل مهمتری هستن ...پایه گذاری و مقر حکومتی شیطان رو بنا و در شرف بیان اون هستن
  • DE ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    44 20
    تا حالا هم کوچکترین مدرک و سندی که ثابت کند قوم یهود زمانی در فلسطین زندگی کرده پیدا نکردند و هر چه هم بوده طبق گفته ی خودشان جعلی بوده از سکه های قدیمی گرفته تا سنگ نوشته و کتیبه های تاریخی.
    • sadra IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      27 0
      لعنت به صهیونیست ها تاریخ چیزی نیست که بخواهیم با تعصب در موردش صحبت کنیم، طبق آیات قرآن و شواهد تاریخی قوم یهود در منطقه شامات زندگی کرده‌اند. در زمان حضرت یوسف از کنعان(غرب اردن) به مصر رفته اند و توسط حضرت موسی به منطقه فلسطین بازگردانده شده اند.
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      27 22
      در خود قرآن فلسطین به عنوان سرزمین یهودیان معرفی شده . یهودیان سه بار فقط در طول حکومت رومیان به خاطر شورشهای استقلال طلبانه و دینی در فلسطین قلع و قمع شده اند (حکومتهای ساسانیان و مسلمانان و مسیحیان بماند)بعد تو میگی سندی وجود نداره؟ به قول معروف حرف زدن بلد نیستی ، حرف نزدن هم بلد نیستی؟!
    • سیداحمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      3 0
      عمالقه آباء واجداد مردم فلسطین صاحبان فلسطین بودند که در آن زمان دین الهی نداشتند ومردمی بت‌پرست وظالم بودند ودرقرآن به آنها اشاره شده است همان قومی که سرویس مخفی حضرت موسی ع آمدند وشایع شد ۹ متر ! قدشان است بنی اسراییل ترسیدند وگفتند : ای موسی ! تو و خدایت بروید اورسلیم را بگیرید ! البته قرآن اشاره میکند بنی اسراییل چون به ؛ من وسلوی ؛ راضی نشدند مورد لعن الهی واقع شدند و گوساله پرست شدند ! باوجود آنهمه معجزه فقط بنی اسراییل می‌توانستند بگویند : لن نصبر علی طعام واحد ! به به یک غذای واحد هرگز صبرنمیکنیم ! پس اولا شرط حقانیت پذیرفتن دین حق و یا پیامبر جدید است و یهودیه وبنی اسراییل خودشان دشمن هم بودند . عمالقه ساکنان اصلی فلسطین بودند که اکنون یامسلمان یا یهودی هستند نه یهودیانی که دراقصی نقاط دنیا واردفلسطین شدند . در تورات آمده که یهود حق تشکیل حکومت ندارند . سرکوب کردن عمالقه اعلام کافرشدن سلیمان نبی ع و قصد کشتن عیسی ع و کشتن هفتاد پیامبر دریک صبح ! فقط ازیهود منحرف وکافربرمیاید . از قرآن استفاده ابزاری نکن . در تورات « معد، معد ، حضرت محمد ص پیامبر اسلام آمده ودر کتاب دانیال نبی ع قائم آل محمد ص ذکرشده و درمکاشفات یوحنا حضرت زهرا س باتاجی که ۱۲ ستاره 🌟 دارد و خورشید را در بغل گرفته ( حضرت محمد ص ) وماه زیر پایشان ، حضرت خدیجه س آمده و در رویای بخت النصر حضرت دانیال نبی ع سنگی که بدون اراده انسان ازکوه جدا شده برمجسمه نماد ابرقدرتهای ایران ، یونان ، آمریکا غرب میخورد آنرا پودر میکند « پسر انسان » معرفی میکند که منظورشان قائم عج است که ذکرهم کرده است . دین حق زمانی یهود ، بعد اسلام شد اما عمالقه ساکنین اصلی فلسطین بودند که یهودیه بت پرست شدند و درقرآن خداوند میفرماید : فاهبطوا مصرٱ فان لکم ماسئلتم وضربت علیهم الذله والمسکنه ....رژیم صهیونیستی دنبال دوستون و سطح شطرنجی عبادتگاه سلیمان هستند که تبدیل به پرستشگاه شیطان ومحل شیطان پرستی شد . نمی‌توانی ازقرآن مشتی حق وازخودت مشتی باطل بیاوری ، یهودیان کافرند الاقلیلی که دنبال خداپرستی هستند نه خراب کردن مسجد ومساجد و طغیان یهودیان باعث شد خداوند درصورت إسرا وعده عذابشان توسط ایرانیان را بدهد قومی که خدا را وآنهاهم خدارا دوست دارند.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 0
      باکشتاربود وهدفسان نابودی مسجدالاقصی است .
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 0
      قرآن حرفی از مجل ارض مقدس نزده است. اما احتمالا همین فلسطین است. ولی تنها احتمال نیست.
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 0
      اصلا بنی‌اسراییل آنجا زندگی می‌کردند، خب وقتی فرزندان آنها مسلمان شدند دیگر یهودیان دیگر مناطق چه ادعایی می‌توانند داشته باشند؟ مثل اینکه فرض کنیم عده‌ای زرتشتی در دیگر کشورها باشند بعد ادعا کنند ایران مال ما است ایران مال نسل ایرانیان است که حال مسلمان شده‌اند
  • سعید IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    6 0
    بفرمایید دنبال چی میگردند؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    40 5
    خدا ریشه انگلیس بخشکانه که ای مهاجران یهودی یکجا جمع کردن و اسراییل بوجود اورد
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    23 12
    دنبال سولاخ موش میگردن قایم بشن..چون موشک هارو که به بیت المقدس نمیزنیم
    • دادا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      8 3
      اگه لازم باشه با موشک بیت المقدس را هم میزنیم و تمام صحیونیصتها را نابود میکنیم دوباره بیت المقدس را میسازیم لازم باشه بدون درنگ بیت المقدس را هم میزنیم خیال نکنند در تونل زیر بیت المقدس جان سالم بدر میبرند
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      6 0
      سولاخ رو خوب اومدی ! جیجَل !
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    37 10
    به امید خدا به زودی نابود خواهند شد همه ظالمان نابود خواهند شد و از روی کره زمین محو می شوند
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    22 0
    این بدختهای ساحر صهیونیست مدام دنبال تابوت مدفون شده قوم یهود که توسط حضرت سلیمان نبی ص در زیر بنای کنونی مسجد دفن شده می گردند تا بتوانند دوباره توسط آن به سحر و جادوگری و رمالی بپردازند
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 0
      بله سحر و جادو اجین با کافران بنی اسراییل بوده به گفته قرآن ولی : یدالله فوق ایدیهم.
  • پژمان IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    24 1
    می خواهند معبد سلیمان را در زیر مسجدالاقصی بسازند و سپس با یک زلزله ی کوچک ساختگی که مسجدالاقصی ویران شود یا نشست زمین آن را رونمایی کنند بعدش هم مسیح دروغین از بیت المقدس قیام کند.
  • محمد جواد IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    9 32
    این اخبار کاملآ جعلی هست فقط یک عده‌ای هستند که جیره خوار دین هستند و وظیفه‌ی دارند که باید مرتب نظر من و شما نسبت به واقعیت ها تغییر بدن
    • محمدایوب IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 3
      13/37خودت را خیلی دست بالا گرفتی آوردی قاطی آدمها. چه اعتماد به نفسی. یک عده تصمیم گرفتن نظر تو تغییر بدن.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    14 0
    صهیونیست ها معتقدند که لوح های حضرت سلیمان در زیر مسجد الاقصاء توسط آن حضرت دفن شده اند و تلاش دارند تا با حفاری و استفاده از دستگاههای مدرن به این لوح ها دستیابند و بتوانند تمام جن و حیوانات را به تسخیر خودشان دربیاورند.
  • نیما HK ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    11 0
    زمانی حضرت سلیمان جنیان را مجبور کرد برایش معبدی بسازند تا درآن نام خدا باشد و به عبادت خدا بپردازند و حالا میخواهند مسجد خدا را خراب کنند ومعبد سلیمان دوباره بسازند با این تفاوت که دراین معبد اسری از نام خدا نخواهد بود
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    12 0
    سلام. مزدوران صهیونیستی تنها کاری که بلد هستند چپاول شیخ نشینان خلیج فارس و کشتن اعراب به صورت فجیع ترین شکل .
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    4 0
    خود یهودی ها جعل می کنند و خودشان هم باور می کنند . حماقت صهیونیستها چقدر زیاد است .
  • KIAN71 IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    5 0
    فقط متهم بوده!؟ کثافتها دورتادور مسجد الأقصی حفاری کردن چندین سال هم هست عزیز بزرگواری در سخنرانیاش این موضوع رو بازتاب داده و نگرانی از بابت تخریب مسجدالأقصی رو به گوش عموم و فرمانده‌هامون رسونده، تازه میگی متهم به انجام چنین کاری هستند موش‌های صهیون! آی‌آمان.
  • علی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    9 0
    دنبال طلسمات زیر تخت سلیمان هستن
  • علی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    1 0
    انشالله مسجد الاقصی به اذن الهی پا برجا بماند و دنیا بر سر اسراییل لعنتی مثل آوار بریزد و با خاک یکسان شود .
  • GB ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    پول این تونل ها از طریق آبراموویچ صاحب باشگاه چلسی تأمین میشه
  • DE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    بالاخره یه روز تمام ملت دنیا باید بنشینند و مرزها را برند به به چند هزار سال پیش بعد نصف کره زمین میشه ایران و قوم یهود میرن مصر و صهیونیستها یعنی داعشی های قوم یهود هم میرن لا دست باباشون به جهنم .بعد ما دیگه برای کل کشورهای دور و نزدیکمون ویزا لازم نداریم همش با میشه مال خودمون کل مغازه نفتی های خرده ریز که اسم خودشون رو گذاشتند کشور هم تعطیل میشن .
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    پناهگاه پایان دنیا🌍

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس