کد خبر 1290598
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
قتل نمایه

همزمان با کشف جسد خونین مردی جوان در آشپزخانه آپارتمان دوستش، دستور بازداشت صاحبخانه به اتهام قتل صادر شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۳ بامداد دوشنبه ۳ آبان مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: همسایه‌مان یک نفر را داخل آپارتمانش به قتل رسانده است.

بدنبال این تماس، مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب با کسب دستور از بازپرس حبیب‌الله صادقی به همراه تیم جنایی راهی محل حادثه شدند. آنها به محض ورود با جسد خونین مرد ۴۵ ساله داخل آشپزخانه در حالی مواجه شدند که عامل جنایت نیز در محل حضور داشت و سر مقتول را روی پایش قرار داده و گریه می‌کرد. متهم که بواسطه مصرف مشروبات الکلی حال جسمی و روحی خوبی نداشت، در تحقیقات گفت: من و حامد هر دو تولید کننده پوشاک هستیم. حامد امشب میهمان خانه من بود حدود ساعت ۱۰ شب با هم مشروب خوردیم اما بعد از آن دیگر چیزی به خاطر ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای دوستم رخ داده است.

بیشتر بخوانید

مرگ دلخراش ۴ کودک روستایی +عکس

در تحقیقات از همسایه‌ها، مرد جوانی که گزارش قتل را به پلیس داده بود، گفت: ساعت دو نیمه شب بود که صدای آهنگ و موسیقی از خانه همسایه آرامش ما را به هم زده بود. به در خانه‌اش رفتم زنگ در آپارتمان او را زدم تا بگویم صدای آهنگ را کم کند. اما کسی در را باز نکرد در همین موقع صدای دعوا و پرت شدن و شکستن وسایل هم به گوش رسید. چندبار دیگر در خانه را زدم اما هیچ پاسخی نداد.

 حدود ساعت سه صبح بود که ناگهان صدای فریادی به گوش رسید. بعد هم مرد همسایه کمک می‌خواست و فریاد می‌زد: «کمک کنید، مرد، مرد.»

وقتی وارد خانه‌شان شدیم حمامی از خون در آشپزخانه دیدیم. جسد مرد جوانی روی زمین افتاده بود و مرد همسایه هم سر او را روی پایش گذاشته بود و گریه می‌کرد.

بدین‌ترتیب به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین متهم نیز پس از بازداشت برای بررسی وضعیت جسمی و روحی‌اش در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس