کد خبر 1290646
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۳
تویوتا پروایس 2022

تویوتا پروایس یکی از ون‌های پرفروش و پرطرفدار تویوتا است که برای سال ۲۰۲۲ با قوای فنی الکتریکی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، تویوتا پروایس یکی از ون‌های پرفروش و پرطرفدار تویوتا است که برای سال ۲۰۲۲ با قوای فنی الکتریکی به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر این خودرو قابل خریداری از نمایندگی‌های تویوتا در اسپانیا است.

مشتریان اسپانیایی می‌توانند تویوتا پروایس ۲۰۲۲ را در نسخه‌های باری، مسافری یا ترکیبی (شاتل) خریداری کنند. این خودرو همچنان با موتور درون‌سوز قابل خریداری است و اکنون با موتور دو لیتری دیزلی جدید قابل سفارش خواهد بود. پیشرفت‌هایی نیز در زمینه تجهیزات استاندارد خودرو حاصل شده است، برای مثال اکنون دو چراغ مطالعه، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسورهای پارک عقب و آینه تاشو جزو تجهیزات استاندارد تویوتا پروایس ۲۰۲۲ هستند.

بیشتر بخوانید

۱۱ عدد جذاب در مورد پورشه ۹۱۱ GT۳ که باید بدانید +عکس

تولید انبوه خودروی شیائومی از نیمه اول ۲۰۲۴ +عکس

مشتریان اسپانیایی اکنون می‌توانند با پرداخت ۱۷۷۸۴ یورو، نسخه پایه تویوتا پروایس باری را در اختیار بگیرند. همچنین آن‌ها برای خرید نسخه پایه مسافری این ون نیاز به پرداخت مبلغ ۳۱۲۵۷ یورو خواهند داشت. این ون در دو تیپ GX و VX قابل خریداری خواهد بود.

نسخه برقی تویوتا پروایس ۲۰۲۲ بردی معادل ۳۳۰ کیلومتر دارد و در سه نوع کابین (جمع و جور، متوسط و بلند)، سه نوع ترکیب‌بندی داخل (ون، کامبی و شاتل) و دو سطح تریم (GX و VX) قابل سفارش است. ظرفیت تویوتا پروایس ۲۰۲۲ با توجه به تیپ انتخابی، بین ۳ الی ۹ نفر است. قیمت پایه نسخه باری تویوتا پروایس برقی معادل ۲۶۹۸۰ یورو و قیمت پایه نسخه مسافری تویوتا پروایس ۴۵۰۰۰ یورو اعلام شده است.

تویوتا پروایس ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

تویوتا پروایس ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

تویوتا پروایس ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

تویوتا پروایس ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    قدرت اول موشکی منطقه نمیخواد یه خودروی استاندارد و آبرومندانه طراحی و تولید کنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس