کد خبر 1291608
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
ویسی: خدا به ما رحم کرد که تنها ۳ گل دریافت کردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شکست تیم خود مقابل آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هم این بازی و هم مسابقه قبلی مقابل پرسپولیس ۲ نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم‌ها را بسیار زشت و غیرقابل هضم بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. واقعا نمی‌دانم اینقدر خجالت آور است که نمی‌توانم از مردم هم عذرخواهی کنم.

او افزود:در تمامی نقاط زمین در نیمه دوم بد بودیم و گل خوردیم. در فکر من چنین بازی و نتیجه‌ای نمی‌گنجد. به هر حال به آلومینیوم تبریک می‌گویم. نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند که شاید خدا به ما رحم کرد و سه گل خوردیم. می‌خواستیم بازی قبلی را جبران کنیم، ولی نشد. باید ببینیم ایراد تیم از کجاست تا بتوانیم در حد نام فولاد و خوزستان بازی کنیم.

او سپس در مورد شرایط تیمش که در برخی از دقایق بازی نظم تاکتیکی را از دست می‌دهد، عنوان کرد: به هر حال این تورنمنت ادامه دارد. جام حذفی نیست که بگوییم حذف شده ایم. باید بلند شویم و برگردیم به مسابقات. ۵ روز دیگر بازی داریم. باید ریکاوری روحی و روانی کنیم و ببینیم ایراد کار کجاست. کالبد شکافی کنیم و به مسابقات برگردیم. اگر اینطور ادامه پیدا کنیم، کارمان در ۴، ۵ هفته اول خیلی سخت می‌شود. می‌دانم مردم از نتیجه ناراحت هستند. من هم ناراحت هستم و امیدوارم نتیجه هفته آینده جبران شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس