اجرای نسخه اسرائیلی توسط تاجزاده و حجاریان

نسخه ضدایرانی که توسط این رسانه اسرائیلی تجویز شده است، مدت هاست که توسط افراطیون اصلاح طلب در حال پیاده سازی و اجراست.

سرویس سیاست مشرق -  رسانه اسرائیلی «جروزالم پست»- ۸ آبان ۱۴۰۰- در گزارشی با عنوان «راه متوقف کردن ایران این است که آن را در تهران به عنوان شیطان معرفی کنیم» به قلم «آرون برانستین» نوشت:«یکی از اقدامات اساسی، مشروعیت‌زدایی از حاکمیت ایران است. این امر باید از طریق یک حمله اطلاعاتی جبهه ای به تهران انجام شود».

در ادامه این گزارش آمده است:«در یک گردهمایی در اورشلیم با "تزیپی هوتوولی" سفیر کنونی اسرائیل در بریتانیا، پیشنهاد دادم که حمله اطلاعاتی علیه ایران بر پایه "گسل های قومیتی" قرار بگیرد.  فارس‌ها تنها نیمی از جمعیت ایران را تشکیل می‌دهند. آذری ها، کردها و اعراب  به تنهایی حداقل یک سوم این جمعیت را تشکیل می دهند».

اجرای نسخه اسرائیلی توسط تاجزاده و حجاریان/ افراطیون اصلاح‌طلب، پیاده نظام دشمن در پروژه «مشروعیت‌زدایی»

این رسانه اسرائیلی در ادامه، مسئله زنان و اقلیت های مذهبی را نیز به عنوان مکمل مباحث قومیتی از فاکتورهایی ذکر کرده که می توان با تمرکز بر آنها به مشروعیت زدایی از حاکمیت ایران اقدام کرد.

جزوالم پست در بخش دیگری از این گزارش نوشت:«تهران با به تأخیر انداختن بازگشت خود به مذاکرات، شاید در حال آماده شدن برای گذاشتن گزینه  هسته‌ای بر روی میز مذاکره است. در نتیجه ، تهاجم اطلاعاتی علیه ایران به ویژه برای آمریکا ضروری است».

همانطور که ملاحظه کردید این رسانه صهیونیستی مواردی از جمله قومیت ها در ایران، اقلیت های مذهبی، زنان و پرونده هسته ای را به عنوان فاکتورهایی معرفی کرده است که به واسطه آن می توان در تهران، از نظام حاکم بر ایران مشروعیت زدایی کرد.

نسخه ضدایرانی که توسط این رسانه اسرائیلی تجویز شده است، مدت هاست که توسط افراطیون اصلاح طلب در حال پیاده سازی و اجراست. اما به دلیل مشروع بودن نظام در میان قاطبه مردم و هوشمندی مردم عزیز کشورمان اعم از قومیت های مختلف و ادیان مختلف و زن و مرد و پیر و جوان، در مقاطع حساس و بزنگاه ها، این پروژه ضدایرانی همواره ناکام بوده است.

در جدیدترین نمونه، روزنامه اسرائیلی هاآرتص- ۵ آبان ۱۴۰۰-  در مقاله ای به قلم «جاناتان لیز» به پشت پرده خرابکاری در پمپ بنزین های ایران پرداخت و نوشت:«این اقدام در راستای هدف راهبردی اسرائیل یعنی فشار به مردم ایران به خصوص طبقه متوسط است تا از این راه مردم از حکومت ناراضی و حتی با آن درگیر شده و ترمز فعالیت های هسته ای ایران به این شیوه کشیده شود». همانطور که ملاحظه می کنید، دقیقا پروژه مشروعیت زدایی و چیدن میوه آن در پرونده هسته ای در این مقاله مشهود است.

و اما افراطیون اصلاح طلب که در سال ۸۸ از طرف سران رژیم صهیونیستی به عنوان «سرمایه های اسرائیل در ایران» و «نمایندگان اسرائیل در مواجهه با ایران» مورد تقدیر قرار گرفتند، در راستای پروژه مشروعیت زدایی از نظام بر فاکتورهای مختلف و از جمله مسئله قومیت ها، اقلیت های دینی و زنان تمرکز کرده اند.

در همین رابطه «سعید حجاریان»- ۱۰ آبان ۱۴۰۰- در یک گفت و گو تاکید کرد:«واقعیت این است که مردم در عذاب‌اند؛ از ناکارآمدی و سوءمدیریت و انباشت بحران‌ها. بنابراین نمی‌شود آن‌ها را فراموش کرد اما خوب دولت رویه خاص خودش را دارد و گارد بسته‌ای دارد و به‌نظر نمی‌آید صدای اصلاحی را آن‌طور که باید بشنود و کمکی بپذیرد؛ حتی از غیرسیاسی‌هایِ بهبودخواه».

اجرای نسخه اسرائیلی توسط تاجزاده و حجاریان/ افراطیون اصلاح‌طلب، پیاده نظام دشمن در پروژه «مشروعیت‌زدایی»

حجاریان در بخش دیگری از گفت و گو تصریح کرد:«به نظر من اعتراض بعدی...جنسی شبیه به بعد از ماجرای بنزین؛ یعنی اعتراضات سال ۹۸. این‌ها می‌خواهند یارانه‌های پنهان را کم کنند یا بردارند. از طرفی، امسال به اندازه‌ی خود بودجه، کسری بودجه داریم. و این یعنی، تورم بیشتر خواهد شد. اگر یارانه‌های حامل‌های انرژی را بردارند، یارانه‌های خورد و خوراک و آب را حذف کنند، خواهید دید که چقدر تورم بالا خواهد رفت؛ مردم چگونه باید زندگی کنند؟!...ممکن است جامعه متشنج شود و مردم دوباره به خیابان بیایند».

سعید حجاریان در این گفت و گو، مسئله مشروعیت زدایی از نظام و شکاف طبقاتی را به عنوان محور اصلی اظهارات خود قرار داده است.

در یک نمونه دیگر، «مصطفی تاجزاده» با چاشنی مشروعیت زدایی از نظام در توئیتی نوشت:«مدیر وزارت بهداشت: "مردم ۸ استان دچار ناامنی غذایی شده‌اند. مصرف گوشت، لبنیات و میوه ۴۰درصد کاهش داشته و موجب گرسنگی پنهان در آن مناطق شده است." نتیجه بی‌توجهی دولت پنهان به توسعه، گرسنگی پنهان و حاصل امنیت نظامی و تک‌بعدی، ناامنی غذایی است».

اجرای نسخه اسرائیلی توسط تاجزاده و حجاریان/ افراطیون اصلاح‌طلب، پیاده نظام دشمن در پروژه «مشروعیت‌زدایی»
اجرای نسخه اسرائیلی توسط تاجزاده و حجاریان/ افراطیون اصلاح‌طلب، پیاده نظام دشمن در پروژه «مشروعیت‌زدایی»

همچنین در یک نمونه دیگر، روزنامه اعتماد- به مدیرمسئولی «الیاس حضرتی» عضو فراکسیون امید و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم- در شماره ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در گزارش اصلی صفحه نخست با تیتر «زنان معترض جزیره هنگام»، اینگونه القا کرد که حاکمیت به زنان ظلم کرده است.

نوع واکنش حجاریان و تاجزاده و دیگر افراطیون اصلاح طلب در بزنگاه هایی همچون مسئله آب در خوزستان، مسائل مرتبط با سیستان و بلوچستان، غائله آبان ۹۸، دی ۹۶، حضور زنان در ورزشگاه ها و موارد متعدد دیگر همگی مصادیق اجرای نسخه ضدایرانی دشمن توسط این طیف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    100 2
    متاسفم برای دانشگاه هامون که همچین افرادی استادشون هستن
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      13 2
      - از تاريخ عبرت بگيريم. قوم موسى پس از برخوردارى از لطف ويژه الهى و رسيدن به حكومت، گرفتار ذلت و مسكنت شدند. «لم يؤت احداً من العالمين» به «باؤا بغضب من اللّه»
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      21 1
      نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستن.
    • سوخته IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      11 0
      باز هم فیافه این ها را دیدم و لازم شد که کفاره بدهم
    • SE ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      10 0
      چطور سر کلاس این ها را تحمل میکنند
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      6 0
      يهود و مشركان، بيشترين دشمنى را با مسلمانان دارند، از بيشتر آنان انتظار وفادارى نداشته باشيد.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      0 0
      نشانه ها و خصوصیات منافقان: خداوند در سوره منافقون نخستین نشانه ای که درباره منافقان بیان می کند همان اظهار ایمان دروغین آنها است که پایه اصلی نفاق را تشکیل می دهد. «هنگامی که منافقان نزد تو آیند می گویند ما شهادت می دهیم که حتماً تو رسول خدائی. خداوند می داند که تو فرستاده او هستی ولی خداوند شهادت می دهد که منافقان دروغگو هستند. وَاللَّهُ یشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَکاذِبُونَ »[1]چرا که آنها نمی خواستند خبر از رسالت پیامبر بدهند. بلکه می خواستند از اعتقاد خود به نبوت او خبر دهند و مسلّماً در این خبر دروغگو بودند. در اینجا نخستین نشانه نفاق روشن می شود و آن دوگانگی ظاهر و باطن است که با زبان، مؤکداً اظهار ایمان می کنند ولی در دل آنها مطلقاً خبری از ایمان نیست. این دروغگویی محور اصلی نفاق را تشکیل می دهد.
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      1 0
      ح... و ب.. مسئول شهادت شهید رجایی و باهنر هستند.
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    19 0
    چرا فکر میکنید اینا ایرانین مگه هر کی فارسی حرف میزنه ایرانیه بندازیدشون بیرون اینا که همشون پاسپورت دارن برن تو کشور خودشون در باره خودشون صحبت کنند نه ایران ما
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      3 0
      اصلاح طالبان عامل گرانی و تورم 800 درصدی هستند بعد شده اند دایه دلسوز تر از مادر
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    25 0
    ننگ بر خائن
  • DE ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    10 0
    .....نسخه ضدایرانی که توسط این رسانه اسرائیلی تجویز شده است، مدت هاست که توسط افراطیون اصلاح طلب در حال پیاده سازی و اجراست. اما به دلیل مشروع بودن نظام در میان قاطبه مردم و هوشمندی مردم عزیز کشورمان اعم از قومیت های مختلف و ادیان مختلف و زن و مرد و پیر و جوان، در مقاطع حساس و بزنگاه ها، این پروژه ضدایرانی همواره ناکام بوده است..... خب وطنفروشی و نوکری و بیگاری برای دشمن با گوشت و پوست و استخوان و ژن این افراد عجین شده و در حقیقت نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است.و اینان چون هیزم خشکی میمانند که جز با آتش راست نگردند.
  • سید IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    16 0
    اصطلاح پادوهای استعمار و استکبار را شنیده اید!؟ حال اگر نمونه های عینی آن را می خواهید بشناسید، امثال سریع القلم، تاجزاده، آرمین، زیباکلام، قربان اوغلی، بیگدلی، قوچانی، وکیلی، حجاریان، صوفی، مجلسی، محبعلی و صدها نمونه از این دست را می توان معرفی کرد که هر سخن و نوشته شان سبب دلگرمی اربابان شیطان پرست شان است!
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    13 0
    این لورل و هاردی که قیافشونم شبیه صهیونیست هاست، اعمالشون که دیگه جای بحث نداره!!!
  • 89 DE ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    11 0
    به نظر من اینها چون در دوره ای که قدرت در دستشون بود خصوصا دوره سازندگی دشمنان زیادی برای خودشون تراشیدن الان که به طور کامل قدرت واگذار کردند از ترس انتقام اون افراد شب و روز ندارند ، قبل انتخابات یه کلاب هاوس از تاجزاده شنیدم ترس تو حرفهاش موج میزد اینا با این سروصداها واپوزیسیون نمایی می خوان سپر امنیتی برای خودشون درست کنن
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    18 0
    چرا تاجزاده و حجاریان را بازخواست نمی کنید اگر ما افراد معمولی یه حرفی بزنیم سریع .......
  • مقدس IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    10 0
    ملت بزرگ ايران اين دو موجود .... و ساير وطن فروشان اين طيف منحرف را با اربابانشان به تاريخ انداخته اند. اراجيف اينها در ايران خريدارى ندارد .
  • US ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    1 0
    واکسیناسیون اجباری هم بد هست ...
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    7 0
    اين ذخائر اسرائيل بندازید از کشور بيرون این طيف طتبع اوامر آمريکا واسرائیل را درکشور هستند
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    7 0
    دوران بزن در رو تموم شده، هر کاری شما جلادان صهیونیست انجام دهید، مشابه آن را توی حلقومتون می ریزیم.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    7 0
    معلوم نیست اینها به دنبال چه می‌گردند؟
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    7 0
    از یک ....مخفی جز خیانت و نفاق انتطاری نمی رود
  • عطاءالله IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    7 0
    به قول شیمون پرز اصلاح طلبان سرمایه های ما در ایران هستند.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    3 0
    اینقدر نقطه ضعف مقابل خارج نشان دادید... اگر من بودم میگفتم تحریم هیچ اثری روی ایران نداشت تا آنها ازاین اهرم تحریم دست بر می‌داشتند نقطه ضعف همینه دیگه البته مفسدان اقتصادی مسولیت دزد هزار بار بدتر از تحریم به مردم ضربه زدند
  • امیر IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    9 1
    جالب تر این که خیلی از این حضرات ازبیت المال حقوقها میلیونی میگرن هههههههههه
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    4 9
    دیگه سه قوه یکدست اصولگرا شده هم دست از سر اصلاح طلبا بر نمی دارید؟
  • FR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    5 2
    هیچ غلطی نمیتوانند بکنند......روح شیطانی در چهره حجاریان مشهود است..تاجزاده با تحریم انتخابات خلع سلاح شده است
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    1 0
    - هنگام انتقاد، كلّى نگوييم و به افراد سالمِ گروهها هم توجّه كنيم. «الاّ الذين عاهدتم» - با دشمنان خود، در وفادارى به پيمان ها يا نقض آن، مقابله به مثل كنيد. «فما استقاموا لكم...»
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    2 0
    لَتجدنَّ اَشدّ الناسِ عَداوةً للّذين آمنوا اليهود و الّذين اشركوا» مائده، 85 .
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    1 0
    خداوند در سوره منافقون نخستین نشانه ای که درباره منافقان بیان می کند همان اظهار ایمان دروغین آنها است که پایه اصلی نفاق را تشکیل می دهد.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    2 0
    این افراد در هر کشوری بودند به جرم خیانت و جاسوسی به حبس ابد یا اعدام محکوم میشدند
  • عباس خسروی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    2 0
    سلام، این هاظاهراً خیلی به خودشان مغرور هستند و فکر می کنند یک نهنگ بزرگ هستند عجب حماقتی، این بدبختهای حقیر آنقدر در توهم قدرتند که نمی دانند در دام شیطان در حال سقوط به جهنم هستند
  • DE ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    ح... که یک بیمارفشارخونیه اما اون یکی خیلی خبیثه و به احتمال زیاد با فرقه رجوی در ارتباطه .
  • آیینه CA ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    داعشی های ایرانی نما
  • فهیم IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    این چند نفر معلوم الحال از جان مردم چه می خواهند ؟
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    فارس عزیز خواهش میکنم ، اول صبحی تصاویر اینها رو حذف کنید . باور کن به یاد تمام مشکلات میفته آدم خاطره خوبی از امثال اینها ندارند مردم . روی روحیه مخاطب تأثیر بد داره . ممنون
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 6
    درود بر حجاریان و تاجزاده
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    داعشی های بی ریش!.
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    چرا با این همه اغتشاش قلمی توسط این افراد قوه قضاییه در مقابل اینها سکوت کرده
  • كريم IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    اگر در هر جاي مملكت ما كمبودي ايجاد شود كار افساد طلبان اختلاسگر و دزدي است كه مدام دارند دادگاهي مي شوند و دستشان رو مي شود. من مي دانستم كه بعضی از شما افساد طلبان، صهيونيست هم هستيد و مي خواهند با دستياري وطن اصلي شان يعني آمريكا، نقشه هاي اسرائيل را در كشور ما اجرا كنند. ننگ بر سران فتنه 88 و حاميانشان.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    موجودات همیشه معترض! بدهکارانی که بجای شرمندگی و عذرخواهی همیشه طلبکارند..
  • م۲۵۶۶ IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    زهی خیالباطل
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    داعشی غنی شده با انگشتان منحوس شان
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    حجاریان..
  • حمید IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    چرا با این افراد فکر پوسیده که حرف دشمنان ایران را میزنند و شده اند بلندگوی دشمنان برای انحراف و کشیدن مردم به خیابان برخورد نمی شود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس