کد خبر 1298645
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
رونمایی از تنها خرید ممکن ژاوی در پنجره زمستانی +عکس

باشگاه بارسلونا در پنجره زمستانی تنها می‌تواند برای خرید یک ستاره بزرگ اقدام کند.

به گزارش مشرق، دنی آلوز به اولین ورودی بارسلونا در دوران ژاوی نام گرفت و این بازیکن ۳۸ ساله می‌خواهد جو خوبی به رختکن تیم آبی اناری بدهد.

از زمان ورود ژاوی، رسانه‌ها از خرید یک ستاره بزرگ صحبت کردند که برخی از آنها کاملا غیرممکن به نظر می‌رسد. به عنوان مثال رسانه‌ها از انتقال «دنی اولمو»، ستاره لایپزیگ یا «فران تورس»، ستاره جوان منچسترسیتی صحبت کردند که به گفته بسیاری از خبرنگاران این انتقال در پنجره زمستانی کاملاً غیرممکن است.

رونمایی از تنها خرید ممکن ژاوی +عکس

دنی اولمو بازیکنی از آکادمی بارسلوناست ولی اکنون شرایط مناسبی در لایپزیگ دارد. او در یورو ۲۰۲۰ برای تیم ملی اسپانیا نیز خوش درخشید و خرید این بازیکن با توجه به اقتصاد آشفته بارسلونا کاملا غیرممکن است. از طرفی فران تورس با اینکه اکنون مصدوم شده ولی جزو ستاره‌های مورد علاقه پپ گواردیولا به حساب می‌آید. او در تیم ملی اسپانیا نیز نمایشی درخشان داشته و خرید این بازیکن نیز کاملاً غیرممکن به نظر می‌رسد. 

بیشتر بخوانید:

چرا بارسلونا دنی آلوز را خرید؟

اکنون تنها خرید محتمل بارسلونا در پنجره زمستانی انتقال «رحیم استرلینگ» از منچسترسیتی به نیوکمپ است. بازیکن تیم ملی انگلیس که ارزش فراوانی دارد در این فصل به یک نیمکت نشین بدل شده و این ستاره می‌خواهد در فصل منتهی به جام جهانی نمایش درخشانی داشته باشد. پپ گواردیولا چند روز گذشته در این خصوص نیز صحبت کرد و انتقال استرلینگ به بارسلونا را رد نکرد!

رونمایی از تنها خرید ممکن ژاوی +عکس

بارسلونا قدرت مالی خرید استرلینگ را ندارد ولی شاید بتواند با انتقال قرضی و پرداخت مبلغی کوچک به منچسترسیتی، وینگر انگلیسی را به نیوکمپ آورد. ژاوی در السد از نظر تاکتیکی بسیار از وینگرهای خود استفاده کرد که حضور استرلینگ در بارسلونا می‌تواند کمک شایانی به موفقیت این تیم کند.

رسانه‌های عرب زبان البته از انتقال بغداد بونجاح از السد به بارسلونا نیز صحبت می‌کنند که باید دید این انتقال چه زمان انجام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    استرلینگ عالیه خصوصا تو بارسلونا طوفان به پا میکنه اگه میتونستن یک پلی میکر تاپ پیدا کنند خیلی عالی میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس