به گزارش مشرق، نسخه استاندارد شورولت کوروت C۷ Z۰۶ یک هیولای تمامعیار بوده چراکه پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن قدرت ۶۵۰ اسب بخاری تولید کرده است. البته این کوروت C۷ Z۰۶ که مشاهده میکنید فرسنگها با نسخه استاندارد فاصله دارد. در آغاز باید گفت پیشرانه استاندارد جای خود را به نمونه ۸ سیلندر ۷ لیتری LS تولید شده توسط بوروفسکی داده است.
بیشتر بخوانید
یواز پاتریوت معرفی شد +عکس
در این نیروگاه آهنین پیستونهای سفارشی، میللنگ و یاتاقانهای جدید، انژکتورهای سوخت بوش و توربوشارژر بزرگ بکار رفتهاند.همکار این پیشرانه تا بن دندان تیون شده گیربکس کاملاً جدیدی است که توسط شرکت سامسوناس تولید شده و از کلاچ کربنی چهارصفحهای و دیفرانسیل متمایز سود میبرد. خودروی موردبحث در حال حاضر قدرت ۱۹۰۰ اسب بخاری را به چرخ های عقب تحویل میدهد و مالک آن اخیراً سری به خیابانها زده است.
این هیولا برای درگ های رولینگ ساخته شده و میتوان آن را با تنظیمات بوست بسیار زیادی راند. در آرام ترین حالت میتوان بوست ۱۶ پوندی داشت که قدرت پیشرانه را به حدود ۱۲۰۰ اسب بخار میرساند.
زمانی که بوست به ۲۰ پوند برسد قدرت خودرو به ۱۲۷۵ اسب بخار خواهد رسید و در بوست ۲۴ این قدرت برابر با ۱۴۰۰ اسب بخار خواهد بود. در صورت استفاده از سوخت مسابقهای C۱۶ و افزایش بوست به ۴۰ همان قدرت ۱۸۰۰ اسبی یاد شده در دسترس خواهد بود. همانگونه که تصور میکنید راندن این هیولا در خیابان تجربهای استثنایی خواهد بود.
منبع: پدال