کد خبر 1308138
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
منصوریان: مسئولان ما را وسیله خود قرار ندهند/ فردا با یک خط حمله جدید ظاهرمی‌شویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان تهران در هفته هشتم حاضر شد و به سوالات پاسخ گفت.

به گزارش مشرق، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور فردا شنبه ۱۲ آذر ماه چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از مهمترین ها، صنعت نفت در آبادان میزبان پیکان تهران است.

این دیدار که به طور همزمان با شهرآورد پایتخت برگزار خواهد شد، برای هر دو تیم از از زوایای مختلف دارای اهمیت است.

از سویی، تیم صنعت نفت آبادان که از هفت بازی گذشته خود تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده، برای خروج از رکود و ورود به روزهای اوج خود، نیاز مبرم به این ۳ امتیاز خانگی دارد تا امتیازات از دست رفته در دیدار با استقلال را جبران کند.

در سوی دیگر میدان، تیم پیکان تهران به آبادان سفر کرده تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه خود را در جمع مدعیان و بالانشینان جدول ببیند.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و پیرامون دیدار فردا با اصحاب رسانه سخن گفت.

وی عنوان کرد: بازی سختی مقابل پیکان در پیش داریم. اعتقاد داریم تمام دیدارهای لیگ سخت است و با تیمی بازی دارید که با تفکرات سرمربی آن آشنایی کامل داریم.

بیشتر بخوانید:

منصوریان: وقتم را برای نقد داوران نمی گذارم

وی ادامه داد: از چند بازی گذشته در حسرت سه امتیاز خانگی قرار داریم. شکل بازی ما تولید موقعیت است اما در به ثمر رسیدن، خود و هواداران را زجر می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داده، استنباط من بر این است که روز خوبی مقابل تیم فوتبال پیکان خواهیم داشت. تلاش ما بر این است که اولین سه امتیاز خانگی را به هواداران هدیه بدهیم.

منصوریان افزود: آبادان از جمله شهرهایی است که از سوی هواداران بازخواست می‌شویم. این تیم مثل تیم‌های پایتخت برای طرفدارانش مهم است. در مجموع سعی ما بر این است که تیم را از هر حاشیه ای به دور نگه داریمو از وضعیت تیم اطلاع نداشتم ولی از مسئولان شهر و همه افراد تاثیرگذار در رسیدن منابع مالی خواهش می کنم که به ما کمک کنند چون ما این روزها به کمک احتیاج داریم و نوشدارو پس از مرگ سهراب نباشد.

وی ادامه داد: هر کس که احساس می‌کند می‌تواند کمک کند، جلو بیاید. غیر از این هم نباشد و مسئولان ما را وسیله ای برای دید و بازدیدهای خود قرار ندهند و بازیکنان را وسیله قرار ندهند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: با توجه به اطلاعاتی که دست یافتم، برای تغییر اساسنامه باشگاه نزدیک ترین زمان ممکن ۹ ماه است که با آن روش انجام پذیر نیست و ما خیلی زود به منابع مالی نیاز داریم.

منصوریان گفت: ۳۰ درصد کل هزینه‌های ما بین ۱۲ تا ۱۴ میلیارد است. کل تیم ما از یک مهاجم سطح اول لیگ کمتر است که در مقایسه با تیم‌هایی که ۴۵۰ میلیارد هزینه می‌کنند، خیلی ناچیز است. همین اگر به‌موقع واریز شود، ما از جا برمی‌خیزیم.

وی اظهار کرد: برای تیمی که گنج فوتبال را در خود دارد، این مبالغ چیزی نیست. استنباط من بر این است که با توجه به پتانسیل فوتبال آبادان، یک مصوب مالی ۲۰۰ -۳۰۰ میلیاردی در فوتبال آبادان یک مساله بسیار معمولی است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: پیکان تیم بسیار سرسختی است و سرمربی این تیم بر اساس نوع فوتبال خودش سیستم دفاعی تیمش را محکم بسته است. فردا دوباره با یک ترکیب جدید وارد میدان خواهیم شد و ۵ بازیکن جدید به مجموعه اضافه می‌شود. سعی می‌کنیم فردا بهترین و سرعتی ترین ترکیب را در زمین داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم تیم صنعت نفت گفت: محمود مطلق‌زاده فقط توانسته کفش فوتبال را به بپوشد چون نازک نی وی آسیب دیده است. اهل شاخه فشرده تمرین می‌کند و این خبر خوبی است. بیت‌سعید فردا در فهرست تیم حضور دارد. فرزاد جعفری رسیده و حسین ساکی را هم فردا داریم. امید خالدی و امید حامدی‌فر هم مصدومیت خاصی ندارند. نسبت به دیدارهای قبل دست پرتری خواهیم داشت و فقط از بازیکنان می‌خواهم که اشتباه فردی نکنیم، چون در مقابل استقلال با ۱۷ اشتباه فردی به حریف موقعیت دادیم. اگر درصد اشتباهات را در شهر خود پایین بیاوریم، می توانیم این امید را داشته باشیم که در خانه پیروزی را به هواداران هدیه بدهیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: عباس بوعذار در حال آماده شدن است. روی این بازیکن حساسیت زیادی داریم و امیدوارم در یک یا دو هفته آینده به فرم ایده‌آل خود برسد. 

منصوریان ادامه داد: جوانان بسیار با استعدادی داریم و دلم می‌سوزد که ما کم پول هستیم و پرستاره اما تیم های دیگر پر پول هستند و کم ستاره! بازیکنانی داریم که می توانم به تمام ایران نوید بدهم که در ۴ سال آینده به اوج خواهند رسید ولی به زمان نیاز داریم برای پرورش این استعدادها. به همین خاطر اعلام کردیم تمام بازیکنان زیر ۲۵ سال از هفته آینده باید هفته‌ای دو جلسه در کلاس زبان شرکت کنند در غیر این صورت در تمرینات شرکت داده نخواهند شد، چون ما باید به آنها بفهمانیم که باید چه کار کند که اگر فردا وارد فوتبال حرفه‌ای و فوتبال اروپا شدند و کار خود را با بدیهیات شروع نکنند.

وی با اشاره به عدم گلزنی خط حمله در هفت هفته گذشته، خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست چه کسی گل می زند. برایم پیروزی مهم است. ما در خط حمله هنوز موفق نیستیم و دنبال مهاجمی می‌گردم که بتواند این خواسته ما را برآورده کند. ما از دقیقه ۸۰ به بعد روی استقلال و ۷۵ به بعد روی پرسپولیس مسلط شدیم. شرایط روحی ما در اواخر بازی بهتر می‌شود چون روند تمرینات ما سیر صعودی دارد. ۱۵ دقیقه بازی استقلال را که مرور می‌کنم افسوس می‌خورم که چرا نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم، اما در خط حمله ما باید تغییرات ایجاد شود و فردا با یک خط حمله کاملاً جدید وارد میدان خواهیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس