درسی که مهاجم پیشین پرسپولیس و استقلال از شوت کریم باقری گرفت

بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با اشاره به یکی از دربی‌هایی که حضور داشته، از درسی گفت که شوت کریم باقری به او داده است.

به گزارش مشرق،‌ سیدمهدی سیدصالحی درباره دیدار امروز استقلال و پرسپولیس در قالب دربی پایتخت، اظهار داشت: این مسابقه همیشه حساسیت‌های زیادی داشته و هیچ وقت نمی‌توان در این بازی به شرایط جدولی تیم‌ها نگاه کرد. هواداران دو تیم روی این بازی خیلی حساس هستند و نتیجه‌ای که به دست می‌آید شاید تا مدت‌ها اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: هر تیمی که بتواند از لحاظ روحی و روانی وضعیت بهتری در زمین داشته باشد، از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است. من در ۶ دربی به میدان رفتم و می‌دانم که شرایط فنی‌ تیم‌ها روی نتیجه خیلی تاثیر نمی‌گذارد. خیلی‌ اوقات استقلال بهتر بوده ولی نتیجه نگرفته و گاهی وقت‌ها هم برعکس این اتفاق رخ داده است.

سیدصالحی که سابقه بازی در هر دو تیم را در کارنامه دارد، عنوان کرد: هر دو تیم شرایط نسبتاً‌ ایده‌آلی دارند ولی نمی‌توان گفت صددرصد آماده هستند. تیم فرهاد مجیدی ابتدای فصل تغییراتی داشته و بازیکنانی مثل شیخ دیاباته و مهدی قایدی را از دست داد. در آن سمت یحیی گل‌محمدی نیز دیگر احمد نوراللهی را در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید:

بازنده دربی درگیر حاشیه می‌شود

مهاجم پیشین فوتبال ایران گفت: شرایط دربی قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز به داخل زمین برمی‌گردد. جنگ میانه میدان در این بازی تعیین‌کننده است. اگر بازی به نحوی رقم بخورد که در ابتدای مسابقه یکی از تیم‌ها گل بزند، می‌توانیم انتظار بازی زیبایی را در ادامه داشته باشیم ولی اگر نیمه نخست بدون گل دنبال شود، ممکن است حساسیت بالای بازی باعث شود این نتیجه تا پایان حفظ شود و تیم‌ها خیلی ریسک نکنند.

سیدصالحی با اشاره به یکی از تجربیاتش در این بازی یادآور شد: اتفاق خاصی که همیشه یادم می‌آید دربی شصت و هشتم بود که ما (استقلال) با نتیجه دو بر یک از پرسپولیس شکست خوردیم. در آن بازی من در دقایق آخر یک موقعیت صددرصد گل را از دست دادم و دقایقی بعد کریم باقری آن شوت زیبا را زد و ما بازی را باختیم. از آن صحنه و آن بازی این درس را گرفتم که دربی بازی لحظه‌هاست و هر تیمی که تا آخرین لحظه تلاش کند و تمرکز داشته باشد، می‌تواند برنده باشد.

دیدار استقلال و پرسپولیس که دربی شماره ۹۷ این دو تیم به شمار می‌رود از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (شنبه ۱۳ آذر) با قضاوت موعود بنیادی‌فر آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس