کد خبر 1308697
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
پوتین بار دیگر رهبر معنوی حزب حاکم روسیه شد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای یک دوره پنج ساله دیگر به عنوان رهبر معنوی حزب حاکم روسیه واحد انتخاب شد.

به گزارش مشرق از شبکه تلویزیونی روسیه۲۴، ولادیمیر پوتین روز شنبه در بیستمین نشست حزب حاکم روسیه واحد، به اتفاق آرا دوباره به عنوان رهبر معنوی حزب روسیه واحد انتخاب شد.  

بر اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، پوتین در سخنانی در فرمت مجازی خطاب به شرکت کنندگان در نشست حزب حاکم گفت: شما باید طرح های آینده حزب روسیه واحد را بررسی و تجدید ساختار حزب و مدیریت و شورای مرکزی آن را تایید کنید.  

رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر اهمیت ارزیابی نتایج انتخاباتی دومای روسیه و شوراهای قانونگذاری استان ها و شهرهای روسیه و نیز استانداران چندین منطقه روسیه در نشست حزبی امروز گفت: معتقدم حزب روسیه واحد در شرایط دشوار در کارزار انتخاباتی، عملکرد بسیار شایسته ای از خود نشان داد.  

در نشست امروز دیمیتری مدودیف معاون رئیس شورای امنیت روسیه نیز که در 10 سال گذشته رهبری حزب روسیه واحد را بر عهده دارد، از طریق رای گیری و به اتفاق آرا برای دوره پنج ساله دیگر رهبر این حزب شد.  

اعضای شورای عالی حزب روسیه واحد نیز که ۱۵ درصد آن جدید هستند، در نشست امروز تایید شده و بوریس گریزلف، رئیس این شورا برای دوره پنج ساله دیگر در این مقام ابقا شد.   

حزب روسیه واحد با حدود دو میلیون عضو که تقریبا همه مقام های روسیه را در بر می گیرد، یکی از احزاب سیاسی اصلی کشور روسیه است که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است.

  این حزب در میان احزاب روسیه به عنوان حزبی میانه‌رو مطرح است و از سیاست های حکومت روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری این کشور به طور کامل حمایت می کند.

حزب "روسیه واحد" در انتخابات دومای روسیه در ماه سپتامبر سال جاری، ۴۹.۸۲ درصد مجموع آرا را کسب کرده و بیش از ۳۰۰ کرسی پارلمانی را به خود اختصاص داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 0
    آنچه عیان است چهحاجت به بیان است؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس