کد خبر 1310320
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
لیگ ملت‌های والیبال| میزبانان ایران مشخص شدند/ سفر شاگردان عطایی به 3 کشور

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ در سه کشور برزیل، بلغارستان و روسیه به مصاف حریفان خود می‌رود.

به گزارش مشرق، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۱۷ خردادماه سال آینده آغاز می‌شود و در دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، کشورهای میزبان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها را اعلام کرد که برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن، میزبانان این مسابقات در بخش مردان هستند.

مسابقات هفته نخست از ۱۷ تا ۲۲ خردادماه در دو کشور برزیل و کانادا برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران در برزیل با تیم‌های ژاپن، هلند و استرالیا،برزیل، روسیه، آمریکا و اسلونی همگروه است.

فیلیپین و بلغارستان میزبانان هفته دوم این رقابت‌ها هستند که مسابقات از ۳۱ خرداد تا پنجم تیرماه برگزار می‌شود و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ایران این هفته در بلغارستان با تیم های صربستان، کانادا، استرالیا، بلغارستان، برزیل، لهستان و آمریکا همگروه است.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ در دو کشور ژاپن و روسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در کشور روسیه با تیم‌های ایتالیا، هلند، بلغارستان، روسیه، لهستان، اسلوونی و صربستان همگروه است.

دیدارهای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها سال آینده نیز از ۲۹ تیرماه تا دوم مردادماه پیگیری خواهد شد که هنوز میزبان مرحله نهایی از سوی فدراسیون جهانی والیبال معرفی نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس