جنگنده های روسی اقدام به تعقیب هواپیماهای نظامی فرانسه کردند

مرکز ملی مدیریت دفاعی روسیه روز چهارشنبه از تعقیب جت‌های رافائل و میراژ فرانسوی توسط جنگنده‌های روسیه بر فراز دریای سیاه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، مرکز ملی مدیریت دفاعی روسیه روز چهارشنبه از تعقیب جت‌های رافائل و میراژ فرانسوی توسط جنگنده‌های روسیه بر فراز دریای سیاه خبر داد.

بر اساس این گزارش، مرکز ملی مدیریت دفاعی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده‌های سوخو -۲۷ روسیه روز چهارشنبه جت‌های رافائل و میراژ فرانسوی را بر فراز دریای سیاه تعقیب کردند.

در بیانیه صادر شده از سوی این مرکز در خصوص تعقیب جت‌های فرانسوی توسط جنگنده‌های روسیه آمده است: جنگنده‌های Su-۲۷ از نیروهای پدافند هوایی منطقه نظامی جنوب برای شناسایی اهداف هوایی و جلوگیری از ورود آنها به حریم هوایی فدراسیون روسیه، به پرواز در آمدند. خدمه جنگنده‌های روسی، اهداف هوایی را که شامل جنگنده‌های تاکتیکی میراژ ۲۰۰۰ و رافائل و همچنین یک هواپیمای لجستیکی C-۱۳۵ نیروی هوافضای فرانسه را شناسایی کرده و آنها را بر فراز دریای سیاه تعقیب کردند.

وزارت دفاع روسیه هنوز توضیح بیشتری در این خصوص نداده است. مقامات فرانسه نیز تا این لحظه، از هرگونه اظهار نظر در مورد این تعقیب و گریز خودداری کرده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    0 0
    این روزها چه خبره ،انگلیس آلمان فرانسه ،آمریکا دست بردار روسیه نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس