آیت الله نوری همدانی: توان موشکی خط قرمزی است که نباید درباره آن مذاکره کرد

آیت الله نوری همدانی آمادگی دفاعی در مقابل دشمنان را بسیار ضروری دانست و اضافه کرد: یکی از راه های حفظ عزت و عظمت توجه به خط قرمزهاست. توان موشکی جمهوری اسلامی یکی از خطوط قرمزی است که نباید درباره آن با دشمنان مذاکره نمود.

به گزارش مشرق؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید جهان تشیع امروز در دیدار با وزیر امور خارجه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: یکی از دستورات موکد اسلام حفظ عزت و عظمت مسلمانان در مقابل دشمنان است و مسلمانان باید همواره عزت و اقتدار خویش را حفظ کنند. از این رو باید در برجام خطوط قرمز و مصالحه ملت حفظ و به طور جدی پیگیری شود.

وی در ادامه به دشمنی استکبار جهانی اشاره نموده و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا همواره درصدد استعمار ملت های مسلمان بوده و هست. از آغاز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد توطئه ها و فتنه انگیزی آنان بوده‌ایم ولی به عنایت پروردگار و رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب دامت برکاته و هوشیاری مردم و مسئولین تمام آنها نقش بر آب شد و ایران اسلامی با حفظ اقتدار توانست قدرتمندتر از هر روز در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستد.

استاد سطوح عالی حوزه، آمادگی دفاعی در مقابل دشمنان را بسیار ضروری دانست و اضافه کرد: یکی از راه‌های حفظ عزت و عظمت توجه به خط قرمزهاست. توان موشکی جمهوری اسلامی  یکی از خطوط قرمزی است که نباید درباره آن با دشمنان مذاکره نمود. باید عزت و اقتدار سر لوحه کار تیم مذاکره کنند باشد.

این مرجع تقلید داشتن بصیرت و آگاهی نسبت به اوضاع زمان را بسیار مهم دانست و افزود: متاسفانه حکومت‌های سلطه‌گر غربی با اختلاف‌افکنی و درگیری میان مسلمانان به دنبال مقاصد شوم خود هستند؛ امروز اوضاع در  یمن، عراق، افغانستان، لبنان، بحرین، سوریه تنها به نفع استکبار است که باید ملت های مسلمان در مقابل این فتنه ها بیدار و هوشیار باشند. باید توجه داشت مذاکره خوبه است و باید انجام شود اما با توجه به سوابق و عهدشکنی ها اعتماد کار سختی است.

وی فعالیت وزارت خارجه در این چند ماه اخیر را مثبت ارزیابی نمود و گفت: شخص وزیر خارجه بحمدالله انقلابی و پیگیر و توانمند است.

نوری همدانی مسئله فلسطین را موضوع مهمی دانست و اظهار داشت: از صهیونیست نباید غافل بود. این رژیم نامشروع و غیرقانونی است و در هر حال مشغول ضربه زدن می‌باشد و در طی مذاکرات برجام نیز از هیچ ضربه‌ای خودداری نمی‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 2
    صنعت هسته ای چی که بتن ریختید؟
    • محمدایوب IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      2 0
      17/16شعور وفهم نعمتی است که خداوند به بعضی نداده. ایشان واین دولت بتن نریختند دولت غربگدای کدخدا پرست اصلاح طلبان بتن ریختند که رییس جمهورشان آرزوی دیدار اوباما را داشت
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      0 0
      حال توسط هر کسی
  • محمدایوب IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    2 0
    خطرناک تر از آمریکا واسراییل افرادی هستند که به اسلام ومردم خیانت میکنند همین دیروز یکی از آنان گفت که امام حسین ع به یزید پیغام داد برای صلح به کربلا آمده وماهم باید با اسراییل صلح کنیم وانها چیزی نمی خواهند جز نابودی صنعت موشکی ورها کردن مردم مظلوم فلسطین وقبلا هم رییس جمهور اصلاح طلبان درلباس روحانیت چه اراجیفی را به اسلام وائمه نسبت داد چه کسی باید جواب اینها را بدهد جز حوزه
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 1
    صلوات بفرستید
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 0
    همت اصلی تمام مسئولان کشور در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها، و حذف دلار از چرخه ی اقتصاد کشور باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس