به گزارش روابط عمومی افرانت، افرانت با ماموریت افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان و خلق آیندهای بهتر برای جامعه با ارایه خدمات و راهکارهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) متنوع ارزش آفرین برای کسب و کارها در کشور؛ حامی مالی نخستین کنفرانس علمی توسعه مهارت های فردی در کسب و کار با محوریت " سندروم مدیریت سقف شیشه ای " شد.
در این همایش یک روزه که با حضور اساتید، سخنرانان، استراتژیست های بازاریابی و فروش و جمع کثیری از مدیران بخش های دولتی و خصوصی ایران در حوزه برندهای خاص برگزار شد، فرصتی برای مشتریان خود فراهم نمود تا با حضور در این کنفرانس علمی علاوه بر ارتقاء سطح دانش خود در کسب و کار بتوانند تجربیات خود را با متخصصان، فعالان حوزه مدیریت و کسب و کار به اشتراک بگذارند.
افرانت ارایه دهند سرویس ها و خدماتی نظیر دیتاسنتر ابری VDC (متاکلود)، سرور ابری Cloud Server، فضای ذخیره سازی ابری Object Storage، سرویس پشتیبان گیری Backup Services، DNS ابری و سرویس ایمیل سازمانی Enterprise Email و خدمات پرسرعت به سازمانها و کسب وکارها به عنوان رکن اصلی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت کشور می باشد.