کد خبر 1321488
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
اقدام تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در نوار غزه

رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه شامگاه یکشنبه از گلوله‌های منور در شمال نوار غزه استفاده کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی خبردادند، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یک شنبه با گلوله‌های منور آسمان مناطقی از بیت لاهیا در شمال قطاع غزه را روشن کرد.

این اقدام توسط یگان‌های توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی که در شهرک مهاجر پذیر زیکیم مستقر هستند، صورت گرفته است.

هنوز علت این شلیک مشخص نشده است اما گفته می‌شود بی ارتباط با نگرانی صهیونیست‌ها از واکنش گروه‌های فلسطینی به حمله بامداد یکشنبه ارتش صهیونیستی به بخش‌هایی از نوار غزه نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    0 0
    اسرائیل تولید کننده وانتشار دهنده وشیوع دهنده ویروس کرونا در انگلستان واروپا وامریکاست،اسرائیل به خاطر انتقام هولوکاست از اروپا وبه خاطر اخراج یهودیان از انگلستان به فلسطین ، کشور انگلستان را با ویروس کرونا مورد حمله قرار داده .اسرائیل عامل اصلی تولید ویروس هوشمند کرونا در جهان است وهر روز یک نوع ویروس دست ساز را به جان بشریت می ندازه باهزینه ای اندک جمعیت کثیری ازجهان رو نابود میکند. وکشورهای هدفش هم اروپا وامریکاوعلی الخصوص انگلستان است چون انگلستان بیشترین جمعیت یهودی را از انگلستان اخراج وبه فلسطین مهاجرت داد . وبه همین خاطر کشور انگلستان بیشترین تلفات کرونا را نسبت به جمعیتش دارد. درجنگ جهانی دوم هم اسرائیلی ها سابقه این جنایت را داشتند و با انتشار ویروس تیفوس در کشورهای اروپایی باعت کشتار عظیمی در کشورهای اروپایی شدند.اروپا وامریکا مهد مسیحیت هستند ودشمن مسیحیان ومهد مسیحیان، یهود واسرائیل است .واسرائیل ویهود همیشه به دنبال کشتن حضرت عیسی مسیح ع ونابودی جمعیت مسیحیت کل جهان بوده است .امریکا واروپا می بینند اسرائیل با دهن کجی به امریکا واروپا درخصوص برجام دارد مسیحیان فلسطین را در هم می کوبد و روی شهر های مسکونی سوریه وفلسطین وغیر نظامیان بمب می ریزد اسرائیل دشمن کل جهان وکل ادیان الهی و دشمن بشریت است.ایا زمان ان نرسیده است امریکا واروپا که مهد مسیحیت هستند جلو بربریت وجنایات اسرائیل ودشمن تاریخی مسیحیت که همان اسرائیل است با یستند واو را سرجایش بنشانند واین غده سرطانی با همدستی ترکیه واردوغان را قبل از انکه به سرزمین اروپا سرایت کند ریشه کن کنند.اگر اسرائیل به ان اندازه به قدرت برسد انتقام سختی از اروپا وامریکا خواهد گرفت وبلاهای بدتر از فلسطین را بر سر اروپا خواهد اورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس