سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ۷ سوال نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزراش مشرق، «روح الله عباسپور» در توضیح نشست امروز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی برگزار شد به خبرنگاران گفت: در این جلسه ۷ فقره سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت موردبررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سوال محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه درخصوص افزایش قیمت خودرو بود، افزود: سید رضا فاطمی امین وزیر صمت توضیحاتی درباره علل افزایش قیمت ارائه کرد که نماینده کرمانشاه در مجلس از توضیحات وزیر صمت قانع نشد.

 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم با بیان اینکه نماینده سوال‌کننده بعدی سید محمدرضا میرتاج الدینی بود، ادامه داد: محور سوال نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، ترخیص کالاهای اساسی بود که میرتاج‌الدینی از توضیحات ارائه شده، قانع شد.

عباسپور به سوالات سید سلمان ذاکر از وزیر صمت اشاره کرد و ادامه داد: حقوق دولتی معادن محور یکی از سوالات نماینده مردم ارومیه بود که ۲ هفته برای انجام اقدامات لازم به فاطمی امین فرصت داده شد. موضوع بازارچه‌های مرزی نیز دیگر سوال ذاکر بود که نماینده ارومیه از توضیحات وزیر صمت قانع شد.

وی با بیان اینکه سید جلیل میرمحمدی نیز وزیر صمت را درخصوص معادن و افزایش قیمت شیشه مورد سوال قرار داد، تصریح کرد: نماینده مردم تفت و میبد در مجلس از توضیحات فاطمی امین درباره معادن قانع شد اما درباره پاسخ به علت افزایش قیمت شیشه ۲ هفته زمان در نظر گرفته شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نماینده سوال‌کننده بعدی محمد وحیدی بود، ادامه داد:وضعیت خودرو، افزایش قیمت کالاها، برنامه ریزی خرید تضمینی و ساماندهی صنایع محورهای سوال بود که ۲ هفته فرصت برای انجام اقدامات لازم، فرصت داده شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس