کد خبر 1332930
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
رمرارزها، سبزپوش شدند

بررسی بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت نشان‌دهنده افزایش قیمت ارزهای دیجیتال است، به طوری که اغلب ۱۰ رمز ارز صدرنشین این بازار با افزایش قیمت مواجه شدند و امروز بازار رمزارزها سبزپوش بود.

به گزارش مشرق، نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. در هفته‌ای که گذشت هفت ارز صدرنشین بازار رمز ارزها با افزایش قیمت رو به رو شدند. افزایش قیمتی که تا حدودی توانست ضرر چند هزار دلاری برخی از رمزارزها را جبران کند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها  (coinmarketcap.com)، در ساعت ۱۷ امروز، نرخ بیت‌کوین با افزایش ۵.۷۲ درصدی نسبت به هفته گذشته و افزایش ۴.۳۲ درصدی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۷ هزار و ۸۳۶ دلار در بازار معامله شد. بیت‌کوین که چند ماه گذشته از نرخ ۶۰ هزار دلار عبور کرده بود، در هفته‌های اخیر با افت قیمت شدید رو به رو شد.

این رزمر از هفته گذشته نرخ ۳۴ هزار دلار را نیز به خود دید و کاهش حدود ۸ هزار دلاری قیمت را نیز تجربه کرد.

علاوه بر بیت‌کوین، رمز ارز اتریوم با افزایش قیمت ۳.۴۵ درصدی در یک هفته و ۸.۴۲ درصدی نسبت به روز گذشته به قیمت ۲ هزار و ۵۷۲ دلار رسید.

در این بازار، اکنون ۱۷ هزار و ۲۰۰ رمرارز در حال مبادله هستند که نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۷۰ رمزارز به آن افزوده شده است.

ارزش بازار رمز ارزها افزایش یافت

کاهش قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر باعث شده سهم تسلط (دامیننس- Dominance) به ۴۱.۶ درصد برسد. سهم اتریوم در این بازار نیز امروز به ۱۷.۸درصد رسید. هر دو رمزارز نسبت به هفته قبل خود با کاهش درصد اندکی از تسلط بر بازار (Dominance) رو به رو شدند.

 روند افزایشی قیمت ارزهای دیجیتال باعث شد ارزش این بازار اکنون به یک هزار و ۷۲۴ میلیارد دلار برسد این در حالی است که هفته گذشته، حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار بود.

بر خلاف روند کاهشی میزان تسلط بر بازار رمزارزهای بیت‌کوین و اتریوم، آن‌ها ارزش بازار افزایشی را تجربه کردند. بر اساس آخرین آمار، اکنون ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۱۷ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۰۷ میلیارد و ۶۳۰ دلار رسیده است.

نرخ اتریوم که در ماه‌های گذشته اغلب در کانال قیمتی چهار هزار دلار قرار داشت، در این هفته با افزایش ۳.۵۲ درصدی، به قیمت ۲ هزار و ۵۷۲ دلار در بازار معامله شده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۹۲ دلار و ۷۷ سنت، سولانا (Solana) ۹۶ دلار و ۵۱ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و۷ سنت، ریپل (XRP) ۶۱ سنت، ترا (Terra) ۵۲ دلار و ۰۹ سنت و پولکادات (Polkadot) با قیمت ۱۸ دلار و ۶۹ سنت معامله شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    بورس دیگه کهنه شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس