کد خبر 1336673
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
از رونالدو بعید بود!

کریستیانو رونالدو فردا شب به دنبال گلزنی در مقابل برنلی و پایان دادن به دوران ناکامی اخیر است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو در دوران ورزشی خود آنقدر در امر گلزنی فوق العاده ظاهر شده که یک مدت کوتاه درج نشدن نام او در بین گلزنان تیمش برای این بازیکن عجییب و قابل توجه است. ناکامی در گلزنی در دیدار فردا شب برابر برنلی به منزله طولانی‌ترین دوران عدم گلزنی کریستیانو رونالدو در رده باشگاهی در یک‌دهه اخیر خواهد بود.

رونالدو که روز شنبه ۳۷ ساله شد، در چهار بازی اخیر یونایتد موفق به گلزنی نشده و البته یک پنالتی را در دیدار جمعه شب مقابل میدلزبورو در جام حذفی از دست داده است. آخرین باری که رونالدو در پنج مسابقه باشگاهی در گلزنی ناکام مانده بود، به سال ۲۰۱۰ و در دوران حضور در ترکیب رئال مادرید بازمی‌گردد.

ناکامی عجیب ستاره پرتغال؛ از رونالدو بعید بود!

ستاره پرتغالی در آن مقطع در آخرین هفته از اولین فصل حضور خود در ترکیب رئال مادرید مقابل مالاگا موفق به گلزنی نشد و فصل بعدی را نیز بدون گلزنی مقابل مایورکا، اوساسونا، سوسیداد و آژاکس آغاز کرد.

اما در مجموع ملی و باشگاهی، آخرین دوره ناکامی این ستاره گلزن به سال ۲۰۱۸ مربوط می‌شود. در آن مقطع رونالدو در دو بازی پایانی جام جهانی برای پرتغال و سه بازی اول فصل بعد خود برای یوونتوس نتوانست دروازه حریفان را باز کند. رونالدو از زمان بازگشت به اولدترافورد، ۱۴ بار در ۲۴ بازی برای یونایتد گلزنی کرده، اما در ۸ بازی اخیر تنها دو بار موفق بوده و حالا فردا شب در خانه برنلی به دنبال پایان دادن به این روند است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس