کد خبر 1348905
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
واکنش سرمربی منچستریونایتد به شکست در دربی

رالف رانگنیک از فاصله زیاد یونایتد با سیتی در این بازی گفت.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، منچستریونایتد در اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و یک در بازی ناامیدکننده به شکست ۴ بر یک دست یافت.

رانگنیک پس از این باخت گفت: به نظرم ما خوب بودیم حداقل در نیمه اول، مبارزه کردیم، مقابل حریف ایستادیم ولی گل زودی خوردیم که کار را برای ما دشوار کرد. اما بازگشتیم، سانچو یک گل زیبا به ثمر رساند و ما توانستیم یک ضد حمله به نمایش گذاریم. بازی سختی داشتیم، آن هم مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا.

واکنش سرمربی منچستریونایتد به شکست در دربی

وی ادامه داد: گل چهارم را ما در لحظه پایانی مسابقه دریافت کردیم ولی باید بدانیم که بازی سختی داشتیم و فاصله ما با آن تیم خیلی زیاد است.

سرمربی منچستریونایتد گفت: برای ما واضح بود که اگر بخواهیم در این بازی شانسی برای پیروزی داشته باشیم، باید زیاد بدویم و تلاش کنیم. شما باید به شدت در خط تهاجمی فرصت طلب باشید که این اتفاق در نیمه اول رخ داد ولی در نیمه دوم، گل سوم عملاً ما را کشت و نگذاشت تا پایان بازی کاری انجام دهیم.

منچستریونایتد رتبه چهارم جدول را از دست داد و حالا با ۳ بازی بیشتر پایین‌تر از آرسنال قرار گرفته است. بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که اگر یونایتد به لیگ قهرمانان اروپا نرسد، مشکلات مالی بزرگی برای این تیم پدیدار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس